Ze względu na sytuację wyjątkową doszło na ircu do spotkania moderatorów. Poniżej przedstawiam postanowienia spotkania. Będzie do nich dochodzić od teraz znacznie częściej.
Oficjalne postanowienia ze Spotkania Trójcy podane do wiadomości publicznej:
1. Bezwględna egzekucja pojedyńczych postów spamerskich, bez informacji zwrotnej do autorów i konsultacji między modami.
2. Dłuższy spam przenoszony do kosza bez informacji zwrotnej do autorów i konsultacji między modami.
3. Kasacja do pierwszego posta topica "Topic telepatyczny".
4. Przeniesienie "Jednozdaniowy Spam" do kosza.
5. Okrojenie tematu "Jaka to melodia".
6. Kasacja do pierwszego posta topica "5-wyrazowe story". Przeniesienie całego story do pierwszego posta.
7. Stworzenie listy topiców działu off-topic i podział na: kasacja, do kosza, zostawić. Dyskusja listy zostawiona na następne spotkanie.
8. Przemianowanie działu "Pola Bitew" na "Dalsze Światy". Przeniesienie topiców "Khaj'litt" oraz "Wojna CA vs Zgromadzenie" Do Questów. Opis działu zostanie wymyślony póżniej.
9. Podział Questów na prowadzone, zakończone i zamknięte oraz na przeniesione do dalszych światów.
Prowadzone: Osiem Pieczenci,Sephiroth,Lza, Sleeping Sun, Punkt Zero, Encyklopedia
Zamykane: Zabojcza pustka,Deratyzacja,Zaginiony Ładunek,Epitafium,Wezwanie, Olore, Poscig
Nowy dzial: Odyseja Kosmiczna,Imp vs Rebelia,Gdzie jest goblin, Oltarz ,Wyprawa odkrywcza,RO quest, dom lalek
10. "Kult Chimerii" przeniesiony do dzialu "Dalsze Swiaty".
11. Powołanie w Różnościach nowego działu "Kącik artystyczny" zawierającego opowiadania, wiersze i inną twórczość forumowiczów. "Miejsce na opowiadania, wiersze i inną twórczość własną forumowiczów." Przeniesienie odpowiednich topiców do nowego działu.
12. Uznanie Saovine za oficjalną opiekunkę konta Multiworld na DeviantArt. Oprócz tego dostęp do hasła posiadają moderatorzy i Caibre. Do obowiązków opiekunki należy aktualizacja journala, favowanie prac związanych z MW oraz umieszczanie zdjeć ze spotkań oraz prac robionych z myślą o MW.
13. Organizacja oddzielnego spotkania o stronie z Komiksem.
14. Organizacja oddzielnego spotkania o pierwszej stronie o RPG.
15. Organizacja regularnych spotkań trójki moderatorskiej (raz na miesiąc oraz w sytuacjach wyjątkowych) i podawanie postanowień do wiadomości publicznej.
_________________ Nothing is impossible...
|