Podaję numer swojego konta, dla osób rozliczających się ze mną przelewem. W tytule przelewu proszę wpisać swoje prawdziwe Imię i nazwisko , nick z forum oraz dopisek Zjazd MW 2007. Osoby, które dokonały przelewu proszę o dodatkowy kontakt (gg, IRC, mail, PM na forum) w kilka dni po dokonaniu przelewu w celu potwierdzenia dotarcia przelewu.
Dane do przelewu: 94 1240 3510 1111 0000 4318 7496 Łukasz Wrona Ul. Księżycowa 20 81-577 Gdynia
Poniżej wklejam część pliku z kosztami. Osoby, które zobaczą jakąkolwiek nieprawidłowość, proszę o kontakt.
GvS: 15,34 złt (miał dopłacić gotówką. Możesz mi zamiast tego kupić fajną kartę na sylwestra) Korm: 50 złt (miał dopłacić gotówką. Nie dopłacił, albo nie zpisałem... ) Ryu: 130,34 złt Kot: 57, 93 złt Usagi: 130,34 złt Xellas: 53,10 złt Roe: 77,24 złt Sat: 130,24 złt Maczer: 270,34 złt Ch4os: 270,34 złt Bokler: 231,72 złt Chaosae: 231,72 złt Zelot: 231,72 złt Darkstar: 77,24 złt Samuel: 154,48 + 5 złt Mara: 154,48 złt Sao: 35,17 złt Ren: 38,62 złt Raven: 77,24 złt Irian: 38,62 złt Dotti: 130,34 złt Terpsychora: 57,93 złt Erif: 231,72 złt Magda: 231,72 złt Gumowy: 135,17 złt
Koszt za osobodobę wyniósł ostatecznie 19,31 złt.
Na zakończenie propozycja nie do odrzucenia, na przyszłe zjazdy. W miarę możliwości finansowych mogę znów wykładać pieniądze i rozliczać się z resztą forumowiczów, ale muszą ulec pewnej zmianie zasady. Jest to spowodowane tym, że w tym roku musiałem dołożyć sporo pieniędzy z własnej kieszeni i miałem kilka nieprzyjemnych sytuacji, w których osoba zapisana przykładowo na tydzień przychodzi do mnie i mówi, że przyszła zapłacić za cztery dni zjazdu, na których była obecna. Oczywiście, gdybym się na to zgodził, to oznaczałoby, że za brakujące trzy dni płacę ja...
Tak więc od następnego zjazdu proponuję: 1) Każda osoba deklaruje swój minimalny czas pobytu. Czas ten trzeba ostatecznie zadeklarować na dwa dni przed zjazdem (oczywiście szacunkowy czas pobytu trzeba podać dużo wcześniej) 2) Koszt osobodoby jest obliczany na podstawie minimalnych czasów pobytu, zadeklarowanych w punkcie 1). 3) Każda osoba płaci za swój minimalny czas pobytu nawet, jeśli wyjedzie wcześniej / nie przyjedzie w ogóle na zjazd 4) Osoby, które zdecydują się zostać na zjeździe dłużej, lub zdecydują się przyjechać w ostatniej chwili płacą za pobyt zgodnie ze stawką obliczoną w punkcie 2), a uzyskane w ten sposób pieniądze są przeznaczane na koszulki lub, w przypadku zebrania większej kwoty, odkładane są na następny zjazd.
Powyższy algorytm spowoduje niestety wzrost kosztów oraz większe podejrzenia względem mojej osoby, ale niestety system, który stosowaliśmy w tym roku, nie do końca dobrze się sprawdził. Czekam również na inne propozycje metod rozliczania (niestety nie jest możliwe całkowite rozliczanie po zjeździe, ponieważ a) nie wszyscy mają możliwość płacenia przelewem i b) nie zawsze będę w stanie wyłożyć 8 - 10k za nasz cały pobyt.)
|