Multiworld

Nothing is impossible in the Multiworld
It is currently Thu Mar 28, 2024 11:19 am

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Formacje itp...
PostPosted: Wed Feb 02, 2005 10:32 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Sep 10, 2003 8:51 am
Posts: 932
Location: Lublin
Nie zauważyłem topicy opisującego jakieś szczególne formacje więc postanowiłem go założyć...


\
\\
\\\
/// Harab Serapel - Kruki Śmierci (Kruki) - [elitarne oddziały specjalne/zabójców]
//
/
Emblemat: Czarne ptaszysko siedzące na trupiej czaszce

Hasła kruków:
Żywi i martwi... na pastwę Kruków!
Niech się nasycą!
Krewi i pożoga na chwałę Kruków!
Niech się upoją!
Popiół i smierć!!!

Dowódcy:
Pułkownik Soked Hezi
Podpułkownik Reiwtip
Major Duma

Dowódcy kompanii:
Kapitan Remuel
Kapitan Erel
Kapitan Litiel

Formacja ta składa się z trzech kompanii po stu żołnierzy/komandosów.

\
\\
\\\
/// Synowie Gehenny - Komando Szeol (Szeolici) - [oddziały specjalne]
//
/
Emblemat: Uskrzydlony miecz wbity między litery SG, Synowie Gehenny

Hasła Szeolitów:
Bo po śmierci nie pamięta się o Tobie!
A w krainie umarłych, któż Cię wysławiać będzie!

Dowódcy:
Pułkownik Alimon
Podpułkownik Tafti
Major Azariusz

Dowódcy kompanii:
Kapitan Drago
Kapitan Mirael
Kapitan Gamerin
Kapitan Atanael
Kapitan Eratel
Kapitan Zazel

Formacja ta składa się z sześciu kompanii po stu żołnierzy/komandosów.

\
\\
\\\
/// Aniołowie Zniszczenia - [najbardziej doświadczone oddziały w armii ZCMu]
//
/
Emblemat: Anioł odziany w biało-blękitne szaty z ognistym mieczem wzniesionym do góry, szykujący się do zadania ciosu

Hasło:
Niech Miecz prowadzi i zwycięża!
Do boju Szarańczo!
lub/i:
Parasim!


Aniołowie Miecza:

Dowódcy:
Generał Aniołów Gniewu Daimon Frey
Generał Aniołów szału Kamael
Generał Aniołów Zamętu Razjel


Aniołowie Gniewu:
Pułkownik Ksopgiel
Pułkownik Birta
Pułkownik Af
Pułkownik Uziel
Pułkownik Zofiel
Pułkownik Uriel
Pułkownik Izfrael
Pułkownik Algivius

Aniołowie Szału:
Pułkownik Chema
Pułkownik Harbon
Pułkownik Kolazonta
Pułkownik Tubiel
Pułkownik Samael
Pułkownik Raguel
Pułkownik Fanuel
Pułkownik Drop

Aniołowie Zamętu:
Pułkownik Zetar
Pułkownik Karkas
Pułkownik Ezrael
Pułkownik Mitiasz
Pułkownik Nitael
Pułkownik Nistoch
Pułkownik Dubiel
Pułkownik Azael

Aniołowie Zniszczenia to dwanaście tysięcy żołnierzy, podzielonych na trzy dywizje: Aniołów Gniewu, Szału i Zamętu, każda dowodzona przez Anioła Miecza, których jest trzech.
Dwanaście tysięcy Aniołów Zniszczenia nazywana jest także Szarańczą lub żadziej Parasim.

Podział foramcji:
3 dywizje x 8 pułków x 5 kompanii x 100 żołnierzy

_________________
może to jej urok... może to photoshop? ^^


Last edited by Golas on Mon Feb 19, 2007 3:49 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 23, 2005 11:37 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Sep 10, 2003 8:51 am
Posts: 932
Location: Lublin
Jednostki typu "Land Mate" - Formacja "E.S.W.A.T"
Land Mate -to połączenie najlepszych cech zbroi wspomaganych, battleoidów, mechów i egzoszkieletów. Ta zbroja to najnowsze osiągnięcie naukowców, techników i zakładów produkcyjnych ZCMu. Gruby pancerz z adamentium, egzoszkielet dopasowujący się do pilota, pełna kontrola nad ruchami, wirtualny kokpit i układy BDI/BCS, czujniki jak w przypadku mechów i myśliwców typu VF/YF, brak przeciążeń osiągnięty dzięki przeniesieniu technologii z kombinezonów pilotów myśliwców do kabiny pilota (brak potrzeby noszenia jakichkolwiek dodatkowych kombinezonów, zwykły żołnierz może wsiąść do LM'a i prowadzić go bez uprzednich treningów). Zabezpieczenia i układy kontroli wchodzące w skład egzoszkieletu który stopniowo unieruchamia ciało pilota, a później poddaje się pełnej kontroli. Doczepienie układów antygrawitacyjnych umożliwia latanie(układy mają postać "płata" przymocowanego do "pleców". Land Mate'y są bardzo szybkie i zwinne. Człowiek dokonujący takich ruchów (o 200% szybsze niż normalnie) połamałby się lub zginął na miejscu gdyby nie system przeciwciążeniowy, w bliskim starciu z (np: z mechami) skuteczna jest walka wręcz, w której pomaga wspominana zwinność, szybkość i siła LM'ów.

Zazwyczaj oddział składa się z sześciu, a pluton z dwunsatu LM'ów.

E.S.W.A.T - Elite Special Weaponed & Armored Troops - te jednostki to najnowsze "dziecko" armii ZCMu. Mają podołać tam, gdzie nie pomoże piechota (Marines, Ranger), a ciężki sprzęt nie jest zbyt pomocny. Choć E.S.W.A.T także jest piechotą, należy zaznaczyć, że jest bardzo mobilną i "twardą piechotą". Możliwość walki z ciężko opancerzonymi pojazdami wroga, piechotą, walka wewnątrz budynków... Czemu jednostki te nie wyprą innych? Ponieważ one się uzupełniają. Marines i Rangers to standardowa piechota, Harab Serapel i Szeolici, to jednostki specjalne. Natomiast E.S.W.A.T to piechota od ciężkiej i trudnej roboty. Niszczenie opancerzonych konwojów, wsparcie walczących Marines, eskorta, zwiad... Zastosowań tej formacji wiele, a i jeszcze więcej się znajdzie przy okazji jakiejś wojenki...

Land Mate
Wymiary: szerokość - 250cm | wysokość - 410cm
Szybkość: 80 km/h na lądzie | 180 km/h w powietrzu po doczepieniu układów antygrawitacyjnych
Uzbrojenie: różne WKMy i wyrzutnie specjalnie skonstruowane do tego typu jednostek | 2 x 6 rakiety krótkiego zasięgu Sidewinder | po doczepieniu układu antygrawitacyjnego: 2 x 3 rakiety krótkeigo zasięgu Sidewinder oraz 2 x potrójne sprzężone działka laserowe

Land Mate "A" - "Assault" - standardowy model dla piechoty.
Land Mate "B" - "Big" - model przeznaczony do użytku żołnierzy noszących już zbroje EBA, jest o 45cm wyższy i szerszy o kolejne 25cm, nie jest także tak zabudowany w środku jak model A, jego pancerz jest też nieco cieńszy w niektórych miejscach
Land Mate "C" - "Command" - lekko zmodernizowany model dla dowódców oddziałów. Posiada więcej funkcji związanych z kierowaniem oddziałem jak i łącznością.

Możliwe uzbrojenie (tylko kilka propozycji z całego arsenału):
- WKM kal. 45mm z granatnikiem kal. 85mm
- WKM kal. 35mm z granatnikiem kal. 50mm
- karabin snajperski kal. 30mm z dodatkowymi sensorami optyczno-termicznymi (pociski wyrzucane z szyny elektromagnetycznej)
- karabin przeciwpancerny kal. 40mm na naboje przebijające i eksplodujące po przebiciu się przez pancerz
- karabin kal. 60mm (pociski wyrzucane z szyny elektromagnetycznej)
- długi miecz energetyczny lub wykonany z adamentium

Image
Image
Image
Image
Image

_________________
może to jej urok... może to photoshop? ^^


Last edited by Golas on Wed Aug 23, 2006 11:08 pm, edited 8 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 04, 2005 7:14 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Nov 15, 2003 4:56 pm
Posts: 1141
Znudzony ciągłym szukaniem tego jednego posta w komentarzach do Ośmiu Pieczęci przeklejam jego fragment do tego tematu. Autorem posta jest Windu.
------ Crow




W Psiej Lidze uznaje się, że ważniejsze decyzje będą podejmowane przez osoby bardziej doświadczone (z dłuższym stażem w organizacji), posiadające odpowiedni zapał i te, które odniosły wcześniej, jakieś sukcesy, lub zrobiły coś dla Psiej Ligi.

Oto drabinka rang w Psiej Lidze:

Archarios – są to adepci, którzy przechodzą, krótki okres wstępny pod okiem nauczycieli (może to być Hequetai lub wyżej) i są przygotowywani do czekającej ich próby lub zadania. Nie mają oni wszystkich praw w Psiej Lidze (np.: nie wolno im wywołać wojny, czy zajmować się dyplomacją). Na dzień dzisiejszy można wymienić dwóch acrhariosów: Ajrona i Crowa.

---

Telestai
– na tym etapie Psio Ligowcy przechodzą dalsze szkolenie i uczą się sposobu działania Psiej Ligi. Ich obowiązki są i odpowiedzialność są dawkowane stopniowo. Tutaj możemy wymienić: Macza (który jest już wprawdzie w ostatnim stadium tej rangi).

Hequetai – są to nauczyciele i tak zwani przywódcy terenowi (prowadzący mniejsze grupy
Telestai). Mają prawo głosu doradczego w radzie Lawagetasów. Zaliczamy do nich między innymi: Irian (będącą w ostatnim stadium tej rangi) i Tarietha.

---

Lawagetas – są to najbardziej doświadczeni z Psio Ligowców, znający tajemnice organizacji. Zwykle mają przydzielone własne dziedziny działania. Zajmują się polityką wewnętrzną i zewnętrzną Psiej Ligi. Zbierają się, co pewien czas na zebraniach rady. Wliczamy do nich: Vertisa (jeśli jeszcze wróci na forum, jest on również przywódcą Kłów) oraz Ilveana.

Wanaks – jest to przewodniczący rady Lawagetasów, posiada władzę wykonawczą, przykład: to ja : P


Uwaga:
w Psiej Lidze nie preferuje się stosunków typu rozkazujący - wykonujący, raczej coś w stylu nauczyciel - uczeń i przewodnik - prowadzony, nikogo się do niczego nie zmusza.

To tak pobieżnie, jak znajdę chwilę czasu opiszę wszystko dokładniej i wrzucę do odpowiedniego tematu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu May 31, 2007 7:59 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Sep 10, 2003 8:51 am
Posts: 932
Location: Lublin
Nie wiadomo kiedy dokładnie Golas nawiązał kontakt osobisty z tą rasą i pomógł przenieść się im do NORN, gdzie mają drugą siedzibę zaraz po Shakuras. Prócz nauk wspomagają oni zakon swym wojskiem, które powoli odradza się po latach walk.

Najczęstszym wsparciem są zaeloci, doskonali protosscy wojownicy.

Image

_________________
może to jej urok... może to photoshop? ^^


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group