STANDARDOWY MODEL YF-19:
YF-19 ADVANCED VARIABLE FIGHTER
ZAŁOGA:
1 pilot noszący 'Tactical Life Support System'
możliwość dołączenia drugiego siedzenia dla co-pilota-navigatora
Wymiary:
WYS | SZER | DŁUGOŚĆ
SOLDIER MODE
14,54m | 6,50m | 4,47m
GERWALK MODE
8,00m | 14,89m | 18,62m
FIGHTER MODE
3,94m | 14,89m | 18,62m
WAGA: 8750kg - pusty, max waga - 37509kg
ZASILANIE
Dwie termonuklearne turbiny - FF-2500E
Dwi 'dwuwymiarowe' niezależne dysze - większa moilność i zwrotność
UZBROJENIE
MAULER REB-30G ANTI-AIRCRAFT PULSE LASER
UWAGA - umiejscowiony z tyłu myśliwca, strzela do tyłu!
Zasięg: 1200m
MAULER REB-23 LASER GUNS
Dwa gniazda laserów zamontowane na skrzydłach, blisko miejsca łączenia skrzydeł i reszty ciała.
Lasery mogą strzelać tylko do przodu w każdej postaci (w SOLDIER MODE, lasery umieszczone są na zawieszeniu skrzydeł na biodrach) pod kątem 45stopni w każdym kierunku.
Zasięg: 1200m
HOWARD GU-15 EXTERNAL GUN POD
Zasięg: 1200m
Pojemność magazynku: 400 pocisków / standardowe wymienialne magazynki
BODY/WING HARD POINTS (ZACZEPY NA RAKIETY)
4 zaczepy na skrzydłach i 2 zaczepy na kadłubie
Long Range - 1 x zaczep (max - 6)
Medium Range - 3 x zaczep (max - 18)
Short Range - 5 x zaczep (max -30)
Medium Range High Maneuverability - 1 x zaczep (max - 6)
UWAGA - Przy przejściu w SOLDIER MODE, zaczepy muszą być wolne!
INTERNAL LEG-MOUNTED MISSILE BAYS (wewnętrzne zaczepy na rakiety - w nogach)
SRM/BMM-24 MISSILES - 9 x zaczep (max - 18)
LONG RANGE MISSILES - 1 x zaczep (max - 2)
HOWARD PBS-03F PIN-POINT BARRIER SYSTEM
Bariera ochronna, gdy uruchomiona, nie można korzystać z laserów na głowie i skrzydłach
Automatycznie (nie wyłączone) regenerują się, po każdym ataku.
HAND TO HAND COMBAT (walka wręcz) - tylko SOLDIER MODE!
WYPOSAŻENIE
ACTIVE STEALTH SYSTEM - aktywny system stealth, w przeciwnieństwie do pasywnych systemów maskowania, aktywny nie odbija fal radiowych, lecz je zagina lub wykręca
AUTO-PILOT
COMBAT COMPUTER - namierzanie do 250 celów, baza danych 10000
ESCAPE POD - kaspsuła ratownicza
EXTERNAL AUDIO PICKUP - zasięg 91,5m, wzmacniacz dźwięków przychodzących (można usłyszeć normalną rozmowę z odległości 90m!)
HEAT AND RADIATION SHIELDS - tarcze chroniące przed uszkodzeniami termicznymi i radiacją.
HOMING SIGNAL - sygnał wysysłany z kapsuły ratowniczej
LASER TARGETING SYSTEM - zasięg 160km
LOUDSPEAKER - system wzmacniania głosu pilota do 90dB
OPTICS: INFRARED | NIGHTVISION | THERMAL IMAGE - system optyczny PODCZERWIEŃ | NOKTOWIZJA | TERMOWIZJA, zasięg wszsytkich: 610m
RADAR - zasięg 621km
RADIO/VIDEO COMMUNICATION - dalekosiężny system komunikacji głosowo wizyjnej, zasięg: 960km
SELF-DESTRUCT - system samozniszczenia
STANDARD SURVIVAL KIT - standardowy ekwinpunek pozwalający przeżyć pilotowi kilka dni po wystrzeleniu się w kapsule i wylądowaniu
TACTICAL LIFE SUPPORT SYSTEM - kokpit VF-11 ma system podtrzymywania życia, kombinezon grawitacyjny, pozwalający na normalne krążenie krwi, nawet podczas ostrych manewrów, powdujących ciemnienie przed oczyma.
VIRTUAL ENVIRONMENT COCKPIT - wygląd kokpitu w tym systemie, różni się od zwykłego HUD'u, posiada on dodatkowe wyświetlacze informujące pilota o sytuacji pod i za mechem, dając ogromne pole widzenia.
(następcą VEC'a jest system BDI i BCS)
OPISVF-22:
VF-22 STURMVOGEL II ADVANCED VARIABLE FIGHTER
ZAŁOGA:
1 pilot noszący 'Tactical Life Support System'
Wymiary
WYS | SZER | DŁUGOŚĆ
SOLDIER MODE
15,22m | 6,91m | 4,23m
GERWALK MODE
8,12m | 15,36m | 14,11m
FIGHTER MODE
4,04m | 15,36m | 19,62m
WAGA: 9340kg - pusty, max waga 39207kg
ZASILANIE
Dwie termonuklearne turbiny - FF-2450B
Dwie 'trójwymiarowe' niezależne dysze - większa moilność i zwrotność
UZBROJENIE
ERLIKON AAB-7.5 AIR-TO-AIR LASER GUN
UWAGA - umiejscowiony z tyłu myśliwca, strzela do tyłu!
Zasięg: 1200m
MAULER REB-22 LASER GUNS
Dwa gniazda laserów zamontowane na ramieniach. Mogą strzelać w każdym trybie zarówno do przodu jak i do tyłu.
W FIGHTER MODE, strefa strzału to 30stopni w każdym kierunku, w GERWALK i SOLDIER MODE, są kierowane ruchami ramienia (+30stopni w kaym kierunku)
Zasię: 1200m
BIFORS BML-02S ALL-ENVIRONMENT RAPID-FIRE MICRO-MISSILE CLUSTERS
4 wyrzutnie mikro rakiet (standardowo są to rakiety przeciwpancerne)
12 rakiet na wyrztnie, wszystkich 48
2 x HOWARD/GENERAL DYNAMICS GV-17L GUN POD
Zasięg: 1200m
Pojemność magazynku: 800 pocisków / brak wymienialnych magazynków, pociski znajdują się w komorze wbudowanej w broń, przeładować je mogą jedynie technicy wraz ze specjalistycznym sprzętem
WING HARD POINTS (ZACZEPY NA RAKIETY)
4 zaczepy na skrzydłach
Long Range - 1 x zaczep (max - 4)
Medium Range - 3 x zaczep (max - 12)
Short Range - 5 x zaczep (max -20)
Medium Range High Maneuverability - 1 x zaczep (max - 4)
UWAGA - Przy przejściu w SOLDIER MODE, zaczepy muszą być wolne!
CONCEALED MISSILE BAYS (ukryte zaczepy-komory na rakiety)
2 zaczepy-komory
Long Range - 1 x zaczep (max - 2)
Medium Range - 2 x zaczep (max - 4)
Bombs - 1 x zaczep (max - 2) - standardowo są to "PLANET BUSTER" THERMONUCLEAR MISSILES o zasięgu 2410km (wbrew nazwie 'Planet Buster' służą do niszczenia opancerzonych statków np: niszczyciele, krążowniki itd. na większe sztuki, jak lotniskowce potrzeba 2-4 sztuk)
HOWARD PBS-03F PIN-POINT BARRIER SYSTEM
Bariera ochronna, gdy uruchomiona, nie można korzystać z laserów na głowie i skrzydłach
Automatycznie (nie wyłączone) regenerują się, po każdym ataku.
HAND TO HAND COMBAT (walka wręcz) - tylko SOLDIER MODE!
ACTIVE STEALTH SYSTEM - aktywny system stealth, w przeciwnieństwie do pasywnych systemów maskowania, aktywny nie odbija fal radiowych, lecz je zagina lub wykręca
AUTO-PILOT
COMBAT COMPUTER W/HUD DISPLAYS - namierzanie do 250 celów, baza danych 10000, cała 'szyba' na kokpicie, jest HUD'em, przez co na całym 'ekranie' mieści się dużo więcej danych niż na zwykłych modelach HUD'a
DETATCHABLE LIMBS - uszkodzone kończyny, w razie potrzeby mogą zostać odrzucone od ciała.
ESCAPE POD - kaspsuła ratownicza
EXTERNAL AUDIO PICKUP - zasięg 91,5m, wzmacniacz dźwięków przychodzących (można usłyszeć normalną rozmowę z odległości 90m!)
HEAT AND RADIATION SHIELDS - tarcze chroniące przed uszkodzeniami termicznymi i radiacją.
HOMING SIGNAL - sygnał wysysłany z kapsuły ratowniczej
LASER TARGETING SYSTEM - zasięg 160km
LOUDSPEAKER - system wzmacniania głosu pilota do 90dB
OPTICS: INFRARED | NIGHTVISION | THERMAL IMAGE - system optyczny PODCZERWIEŃ | NOKTOWIZJA | TERMOWIZJA, zasięg wszsytkich: 610m
PILOT FLIGHT SUIT AND HMD HELMET - specjalnie dla potrzeb VF-22 stworzono nowy kombinezon i hełm. Zestaw ten ma te same funkcje jak normalny kombinezon kompatybilny z taktycznym systemem wspomagania życia (TLSS), plus nowy hełm - HMD wyświtlający dodatkowe informacje(nie jest to BDI i BCS, ale pozwala bardziej skupić się na walce)
RADAR - zasięg 621km
RADIO/VIDEO COMMUNICATION - dalekosiężny system komunikacji głosowo wizyjnej, zasięg: 960km
SELF-DESTRUCT - system samozniszczenia
STANDARD SURVIVAL KIT - standardowy ekwinpunek pozwalający przeżyć pilotowi kilka dni po wystrzeleniu się w kapsule i wylądowaniu
TACTICAL LIFE SUPPORT SYSTEM - kokpit VF-11 ma system podtrzymywania życia, kombinezon grawitacyjny, pozwalający na normalne krążenie krwi, nawet podczas ostrych manewrów, powdujących ciemnienie przed oczyma.
OPIS YF-21 - maszyna Gola_s'a, razem z YF-19 są to najlepsze maszyny w armii ZCM'u... poddane były drobnym przeróbkom przez swych pilotów...
YF-21 ADVANCED VARIABLE FIGHTER
ZAŁOGA:
1 pilot noszący 'Tactical Life Support System'
Wymiary
WYS | SZER | DŁUGOŚĆ
SOLDIER MODE
15,22m | 6,91m | 4,32m
GERWALK MODE
8,12m | 15,36m | 14,11m
FIGHTER MODE
4,04m | 15,36m | 19,62m
WAGA: 9550kg - pusty, max waga 39207kg
ZASILANIE
Dwie termonuklearne turbiny - FF-2450B
Dwie 'trójwymiarowe' niezależne dysze - większa moilność i zwrotność
UZBROJENIE
ERLIKON AAB-7.5 AIR-TO-AIR LASER GUN
UWAGA - umiejscowiony z tyłu myśliwca, strzela do tyłu!
Zasięg: 1200m
MAULER REB-22 LASER GUNS
Dwa gniazda laserów zamontowane na ramieniach. Mogą strzelać w każdym trybie zarówno do przodu jak i do tyłu.
W FIGHTER MODE, strefa strzału to 30stopni w każdym kierunku, w GERWALK i SOLDIER MODE, są kierowane ruchami ramienia (+30stopni w kaym kierunku)
Zasię: 1200m
BIFORS BML-02S ALL-ENVIRONMENT RAPID-FIRE MICRO-MISSILE CLUSTERS
4 wyrzutnie mikro rakiet (standardowo są to rakiety przeciwpancerne)
12 rakiet na wyrztnie, wszystkich 48
UWAGA! Standardowo YF-21 mają:
2 x HOWARD/GENERAL DYNAMICS GV-17L GUN PODS
Ja (Gola_s) jednak postanowiłem zmienić modele GV-17L na starsze, GU-15, takwięc podam statsy GU-15
2 x HOWARD GU-15 EXTERNAL GUN POD
Zasięg: 1200m
Pojemność magazynku: 400 pocisków / standardowe wymienialne magazynki
WING HARD POINTS (ZACZEPY NA RAKIETY)
4 zaczepy na skrzydłach
Long Range - 1 x zaczep (max - 4)
Medium Range - 3 x zaczep (max - 12)
Short Range - 5 x zaczep (max -20)
Medium Range High Maneuverability - 1 x zaczep (max - 4)
UWAGA - Przy przejściu w SOLDIER MODE, zaczepy muszą być wolne!
HOWARD PBS-03F PIN-POINT BARRIER SYSTEM
Bariera ochronna, gdy uruchomiona, nie można korzystać z laserów na głowie i skrzydłach
Automatycznie (nie wyłączone) regenerują się, po każdym ataku.
HAND TO HAND COMBAT (walka wręcz) - tylko SOLDIER MODE!
WYPOSAŻENIE
ACTIVE STEALTH SYSTEM - aktywny system stealth, w przeciwnieństwie do pasywnych systemów maskowania, aktywny nie odbija fal radiowych, lecz je zagina lub wykręca
AUTO-PILOT
BRAIN CONTROL SYSTEM (BCS) - mózgowy system kontroli - system pozwalający na kontrolowanie maszyny z szybkością myśli. Szybkość reakcji mecha jest więc równa reflexowi pilota. BCS, daje możliwość interaktywnej kontroli, co czyni mecha częścią pilota. (oczywiście w kokpicie znajdują się też standardowe urządzenia kontrolne pozostawione w razie awarii BCS'u)
BRAIN DIRECT IMAGING (BDI) SYSTEM - mózgowy przesył obrazów - tak jak BCS system ten pozwala pilotowi na kontrolowanie mecha myślami. BDI zastępuje w pełni HUD i HMD. (jednak jak w przypadku standardowych urządzeń kontrolnych i tutaj pozostawiono HUD na swym niedodzownym miejscu w razie awarii BDI)
(poprzednikiem BDI i BCS'u był VEC - Virtual Enviroment Cockpit)
COMBAT COMPUTER - namierzanie do 250 celów, baza danych 10000
DETATCHABLE LIMBS - uszkodzone kończyny, w razie potrzeby mogą zostać odrzucone od ciała.
ESCAPE POD - kaspsuła ratownicza
EXTERNAL AUDIO PICKUP - zasięg 91,5m, wzmacniacz dźwięków przychodzących (można usłyszeć normalną rozmowę z odległości 90m!)
HEAT AND RADIATION SHIELDS - tarcze chroniące przed uszkodzeniami termicznymi i radiacją.
HOMING SIGNAL - sygnał wysysłany z kapsuły ratowniczej
LASER TARGETING SYSTEM - zasięg 160km
LOUDSPEAKER - system wzmacniania głosu pilota do 90dB
OPTICS: WIDE-SPECTRUM SENSORS - szerokopasmowe sensory optyczne - zasięg: 610m - system ten spełnia zadania termowizjera, noktowizora i czujnika podczerwieni w tym samym czasie. Tryb pasywny, zbiera jedynie dane, bez emisji światła, zaś w trybie aktywnym, uzyskujemy dodatkowe szczegóły, lecz tymsamym narażamy się na wykrycie metodą INFRARED lub UV. Obraz przesyłany na HUD/BDI
RADAR - zasięg 621km
RADIO/VIDEO COMMUNICATION - dalekosiężny system komunikacji głosowo wizyjnej, zasięg: 960km
SELF-DESTRUCT - system samozniszczenia
STANDARD SURVIVAL KIT - standardowy ekwinpunek pozwalający przeżyć pilotowi kilka dni po wystrzeleniu się w kapsule i wylądowaniu
TACTICAL LIFE SUPPORT SYSTEM - kokpit VF-11 ma system podtrzymywania życia, kombinezon grawitacyjny, pozwalający na normalne krążenie krwi, nawet podczas ostrych manewrów, powdujących ciemnienie przed oczyma.
PROSZE O NIE KASOWANIE TYCH POSTWO, co najwyzej zlaczenie...
_________________ może to jej urok... może to photoshop? ^^
|