Multiworld http://multiworld.pl/forum/ |
|
Środki Transportu - Latające http://multiworld.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=286 |
Page 1 of 2 |
Author: | Distant [ Thu Jan 01, 1970 1:00 am ] |
Post subject: | Środki Transportu - Latające |
Wszelkiego rodzaju pojazdy (mogą to być nawet żywe zwierzęta) zdolne do poruszania się zarówno w atmosferze planet jak i poza nią. Zazwyczaj kilku-osobowe lub bezzałogowe. W pojeździe nie jest przewidziana przestrzeń mieszkalna. |
Author: | zegarmistrz-dyslektyk [ Mon Oct 13, 2003 3:07 pm ] |
Post subject: | |
Ornitopter Ornitopter to maszyna latajaca, zbudowana z ultralekkich materialow, unoszaca sie dzieki ruchom skrzydel. Ruch ornitoptera jest bardzo nierowny i powolny, nie jest tez w stanie przenisc duzych ciezarow, z tej przyczyny nie sprawdza sie ani w transporcie ani w armii. Maszyny te stanowia jedynie muzealne ciekawostki. Odwrotnie sytuacja wyglada na Koreth, planecie, ktora wlasnie odkrywamy. Korethianska cywilizacja z nieznanych przyczyn ulegla zagladzie. Calosc mysli naukowej, znaczna czesc kultury i sztuki zostala zniszczona. Nie mniej jednak przetrwaly resztki rzemiosla i przemyslu, ktore sa w stanie z odzyskanych z ruin materialow wykonaywac bron, uzbrojenie i pojazdy wedlug projektow, ktorych znaczenia dzisiaj nikt juz nie rozuie. Ornitoptery powstaly wturnie, zbudowane z takich wlasnie materialow w mysl idei, ze jesli cos ma latac, to musi machac skrzydlami, bo bogowie tak chca - jak tlumaczy to oficjalna nauka. Korethianskie ornitoptery pilotowane sa przez pojedynczych pilotow, moga przeniesc do 100 kilogramow obciazenia. Z tej racji stosowane sa glownie jako mazyny lacznikowe i zwiadowcze. |
Author: | Golas [ Wed Oct 15, 2003 9:14 am ] |
Post subject: | |
CrinsonDeath... MECH! Zbroja-pokrywa z z adamentium... Lightstaff jako glowne uzbrojenie Dzialko vulcan na pociski z adamentium i zubozobego uranu Uf... po wizycie u Kowali z NORN... miecz poltorareczny Decaser... krysztalowo adamenitowy barwa krwisto czerwona podczas walki... topor DrropinDead... krysztalowo adamenitowy barwa krwisto czerwona podczas walki... lightstaff - wiadomo ^^ blue razor - miecz z adamentium i krysztalu (rdzen krysztalowy) niebieski cztery sztylety do rzucania dwa o podwojnym ostrzu krysztalowo adamenitowe barwa krwisto czerwona podczas walki... zbroja z mieszaniki adamentium i innych skladnkow, wykuta przez kowali z NORN... w postaci rekawicy, po zalozeniu pokrywa cale cialo... ORK miecz dwureczny z adamentium... plus dodatkowe skladniki... RMA karabi dwulufowy - maszynowy kaliber 2cm na pociski z adamentium + orichalcon... i inne blizej nieokrelone pierwiastki radioaktywne... (np: nowe odmiany uranu) |
Author: | Caibre [ Sun Oct 26, 2003 3:30 am ] |
Post subject: | |
Do momentu pojawienia sie tutaj calkiem przytulny statek spelljammujacy i niewielka, acz dobrze wyposarzona flota( compact & high powered, jak mawia Washu >)). Niestety, wszystko diabli wzieli. Pozostal tylko Salem. Salem: mechadragon 25m rozpietosci skrzydel, prze konfiguracji glide. konfiguracja manewrowa 20 metrow I na koniec, wysokich predkosci 10m Dlugosci pozostaje ta sama, 30 metrow. Oryginalnie wyposarzony w pare Railgunow, ten konkretny egzemplarz pozbawiony jest uzbrojenie, celem miejszej masy i wyzszej zwrotnosci. Naped: para wysoce wydajnych turbin parowych turbiny zasilane i ogrzewane sa poprzez krysztaly o dosc egzotycznym rodowodzie.... ( tak, Salem lata na wode. Tak, by funkcjonowac, musi pic ) Z ciekawszych dodatkow: SI, choc to nieadekwatne okreslenie. Osobowosc Salema stanowi odbicie osobowosci wlasciciela, a wiec Caia. Efekt? Zdolnosc porozumiewania sie bez slow >) Jak tym sie lata? Bardzo prosto. Pomiedzy skrzydlami znajduje sie czesciowo osloniety kokpit. Pomiesci pilota i pasazera.Na upartego dwoch. Glowne przewagi: Zwrotnosc, niesamowita zwrotnosc. I jeszcze raz zwroznosc. Autoheal. Tylko musi troche metalu podjesc. No, moze spora predkosc jeszcze. Minusy: -brak uzbrojenia -delikatna, stosunkowo konstrukcja -lekkomyslny pilot Dodatkowo w Multiswiecie mam jeszcze smasakrowana lekko kanonierke...ale akurat ten pojazd raczej juz nie poleci. |
Author: | Pico [ Thu Nov 13, 2003 7:54 am ] |
Post subject: | |
A oto i mój "mały" bot po przerubce w podświećie ^^ Nazwa: Mini Bot Parametry: 6m wysokości 1,60 szerokości Uzbrojenie: 2 wyżutnie rakiet na barkach 2 obrotowe karabinki Topór Młot 2 duże ostrza przypominające niecze Rysunek pochodzi z gry Gun Metal |
Author: | Golas [ Fri Nov 14, 2003 9:29 am ] |
Post subject: | |
PICO!!! Coś ty zrobił z 'małym'?! BTW: ten model (vrimson-death) został wykuty w moijej kluzni i jest zmieniiona wersja mojego mecha... moj transformuje sie w mysliwiec death claw... Ma psi bleady w miejscu miejscu tych czerwonych 'dysz' na nadgarstkach i dzialka vulcan zamiast karabinkow zamiast tych czerwonych 'dysz' na klatce... Dodatkowo zaopatrzony w lightstaff... BYTW2: PICO wstap do ZCM... po takiej robocie jestem gotow cie przyjac... masz w sobie nemaly potencjal... |
Author: | Pico [ Fri Nov 14, 2003 6:42 pm ] |
Post subject: | |
Transformuje się w myśliwca ^^ Opis mocy: Bot podczas zabijania wrogów otrzymuje pk. EXP po osiągnięciu maximum punktów zaczyna rozświetlać się na biało, podczas tego stanu ma on wielką siłę i jest niezniszczalny ^^ (mały dodatek od kowali z podświata) niestety nie trwa to wiecznie -_-""" ma ten stan przez 5 sekund... dobrze że choć tyle ^^ |
Author: | Pico [ Sun Nov 16, 2003 9:58 am ] |
Post subject: | |
A oto i mój bot po transformacji ^^ |
Author: | Golas [ Wed Nov 19, 2003 2:32 pm ] |
Post subject: | |
DANE TECHNICZNE CRIMSON THUNDER'a: WYS: 18m MECH / DL 20m FIGHTER |MODE REAKTOR: RAXXOR 2500+ MK.II UZBROJENIE: MECH: - 2x vulcan cannon - wysuwane z czerwonych 'dysz' na klatce - 2x photon missles fire/forget launchers - 2x psi-blade - wlaczane z czerwonych 'dyszy' na nadgarstkach - light-staff - ion/uranium rifle FIGHTER: - 2x vulcan cannon - 2x photon missles fire/forget launchers - plasma shield DANE TECHNICZNE 'malego' MINI BOT'a: WYS: 6m MECH / DL 8m FIGHTER |MODE REAKTOR: RAXXOR 2000 MK.I WIEZA Z SYSTEMEM STEREO UZBROJENIE: BOT - 2 wyżutnie rakiet na barkach - 2 obrotowe karabinki - 2 topory - opcja laczenie w jeden - Młot - 2 duże ostrza przypominające miecze (wysuwane z czerwonych 'dysz' na nadgarstkach) - opcja laczenia w wlocznie FIGHTER: - 2 karabiny maszynowe UWAGA: Wszelkie zmiany w uzbrojeniu 'malego' musza byc zgloszone do mnie jako jego konstruktora... za zgoda Pica i moim przyzwoleniem... ZCM ALL RIGHTS RESERVED... |
Author: | Caibre [ Sat Jan 24, 2004 10:36 pm ] |
Post subject: | |
Upgradowany opis YF-19, ktory chyba bedzie podstawa dla nowego mysliwca ZCM.... YF-19 ADVANCED VARIABLE FIGHTER PROTOTYPE - trzeci prototyp najbardziej zaawansowanego veritecha, do dzisiaj. W stosunku do drugiego prototypu i wersji produkcyjnych dodano kilka dodatkowych dysz manewrowych oraz zamieniono komory w nogach na magazynki do gun-podow. kolejna roznica jest zamiana tarczy, normalnie przymocowanej do lewej reki mecha na pare ostrzy na obydwu przedramionach, przydatnych w walce wrecz. Najbardziej kontrowersyjna zmiana bylo pozbycie sie Pin-Point barrier system, oslon pochlaniajacych energie atakow i rozpraszajacych ja. Lecz dzieki temu zyskano na manewrowosci i szybkosci. "19" jest maszyna niezwykle trudna w pilotazu, ze wzgledu na ogromny(niemalze 10-krotny w tej wersji) nadmiar mocy w stosunku do masy bez wiekszych problemow osiaga przyspieszenia zabojcze dla normalnego czlowieka. Dodanie dodatkowych dysz manewrowych poprawilo i tak niesamowita wrecz zwrotnosc maszyny, utrudniajac jednoczesnie pilotaz do tego stopnia, iz tylko absolutny mistrz bedzie w stanie zapanowac na nia. W jaki sposob Caibre wszedl w posiadanie trzeciego prototypu YF-19 nie jest do konca pewne. Wiadomo, ze maszyna zniknela z hangarow bazy New Edwards krotko po incydencie z Sharon Apple. Ten konkretny egzemplarz charekteryzuje sie, oprocz, wymienionych wyzej cech, wrednym AI, charakterystycznym kamuflarzem optycznym i szalonym pilotem. Mna >) Dodatkowo w kokpicie zainstalowany jest kompensator przyspieszenia. Dane: [Dotycza oryginalnego prototypu nr 3] Wysokosc: 46.52 ft (14.54 m) w konfiguracji humanoidalnej 25.59 ft (8.00 m) w gearwalku * 12.60 ft (3.94 m) w konfiguracji mysliwca Szerokosc: 20.80 ft (6.50 m) szerokosc w konfieguracji mecha 47.65 ft (14.89 m) przy maksymalnie rozlozonych skrzydlach. Dlugosc: 14.29 ft (4.47 m) w konfiguracji humanoidalnej 41.69 ft (13.03 m) w gearwalku 59.55 ft (18.62 m) w konfiguracji mysliwca Ciezar: 8750 kg Pusty. Maksymalna masa startowa w polu grawitacyjnym Ziemi 37,509 kg, Maksymalna masa w kosmosie, z zainstalowanym fold boosterem 46,102 kg POWER PLANT: Two 67,500 kg Shinnakasu Industry/Pratt & Whitney/Rolls Royce FF-2500E termonuklearne turbiny, projektowane do uzycia atmosfera/przestrzen. [ Aktualnie, 2x82 kg ciagu] Dwie dysze o dwuwymiarowym wektorowaniu ciagu na kazdym z FF-2500E w celu zwiekszenia manewrowosci oraz uzyskania zdolnosci V/STOL . Dodatkowo, kilka dysz wysokomanewrowych verniera Pratt & Whitney HMM-6J na koncach skrzydel, nosie i innych kluczowych lokacjach w celu dodatkowego zwiekszenia zwrotnosci.. [ aktualnie, liczba dysz ulegla podwojeniu. Z tego wzgledu takze przekonstruowano wewnetrzna strukture kadluba, celem zapewnienia odpornoasci na przeciazenia rzedu 30-40g] * Ground Effective Reinforcement of Winged Armament with Locomotive Knee-joint |
Author: | Golas [ Tue Feb 03, 2004 11:24 am ] |
Post subject: | |
OPIS VF-11: VF-11 "THUNDERBOLT" VARIABLE FIGHTER ZAŁOGA: 1 pilot noszący 'Tactical Life Support System' Wymiary: WYS | SZER | DŁUGOŚĆ SOLDIER MODE 12,92m | 5,45m | 3,49m GERWALK MODE 6,89m | 11,20m | 8,92m FIGHTER MODE 4,81m | 11,20m | 15,51m WAGA: 9000kg ZASILANIE Dwie termonuklearne turbiny - FF-2025G Kilkanaście niezależnych dysz, poprawiających zwrotność mecha UZBROJENIE ANTI-AIRCRAFT PULSE LASER UWAGA - umiejscowiony z tyłu myśliwca, strzela do tyłu! Zasięg: 1200m MULTIPURPOSE GUN POD W/ANTI-ARMOR BAYONET GU-11 z bagnetem przeciwpancernym - tylko w GERWALK i SOLDIER MODE Zasięg: 1200m Pojemność magazynku: 400 pocisków / standardowe wymienialne magazynki WING HARD POINTS (ZACZEPY NA RAKIETY) 4 zaczepy na skrzydłach Long Range - 1 x zaczep (max - 4) Medium Range - 3 x zaczep (max - 12) Short Range - 5 x zaczep (max -20) Medium Range High Maneuverability - 1 x zaczep (max - 4) UWAGA - Przy przejściu w SOLDIER MODE, zaczepy muszą być wolne! HAND TO HAND COMBAT (walka wręcz) - tylko SOLDIER MODE! WYPOSAŻENIE ANTI-PROJECTILE SHIELD - tarcza anty-pociskowa AUTO-PILOT COMBAT COMPUTER W/HUD DISPLAYS - namierzanie do 250 celów / baza danych 10000! ESCAPE POD - kaspsuła ratownicza EXTERNAL AUDIO PICKUP - zasięg 91,5m, wzmacniacz dźwięków przychodzących (można usłyszeć normalną rozmowę z odległości 90m!) HEAT AND RADIATION SHIELDS - tarcze chroniące przed uszkodzeniami termicznymi i radiacją. HOMING SIGNAL - sygnał wysysłany z kapsuły ratowniczej LASER TARGETING SYSTEM - zasięg 160km LOUDSPEAKER - system wzmacniania głosu pilota do 90dB OPTICS: INFRARED | NIGHTVISION | THERMAL IMAGE - system optyczny PODCZERWIEŃ | NOKTOWIZJA | TERMOWIZJA, zasięg wszsytkich: 610m RADAR - zasięg 621km RADIO/VIDEO COMMUNICATION - dalekosiężny system komunikacji głosowo wizyjnej, zasięg: 960km SELF-DESTRUCT - system samozniszczenia STANDARD SURVIVAL KIT - standardowy ekwinpunek pozwalający przeżyć pilotowi kilka dni po wystrzeleniu się w kapsule i wylądowaniu TACTICAL LIFE SUPPORT SYSTEM - kokpit VF-11 ma system podtrzymywania życia, kombinezon grawitacyjny, pozwalający na normalne krążenie krwi, nawet podczas ostrych manewrów, powdujących ciemnienie przed oczyma. |
Author: | Golas [ Tue Feb 03, 2004 11:27 am ] |
Post subject: | |
STANDARDOWY MODEL YF-19: YF-19 ADVANCED VARIABLE FIGHTER ZAŁOGA: 1 pilot noszący 'Tactical Life Support System' możliwość dołączenia drugiego siedzenia dla co-pilota-navigatora Wymiary: WYS | SZER | DŁUGOŚĆ SOLDIER MODE 14,54m | 6,50m | 4,47m GERWALK MODE 8,00m | 14,89m | 18,62m FIGHTER MODE 3,94m | 14,89m | 18,62m WAGA: 8750kg - pusty, max waga - 37509kg ZASILANIE Dwie termonuklearne turbiny - FF-2500E Dwi 'dwuwymiarowe' niezależne dysze - większa moilność i zwrotność UZBROJENIE MAULER REB-30G ANTI-AIRCRAFT PULSE LASER UWAGA - umiejscowiony z tyłu myśliwca, strzela do tyłu! Zasięg: 1200m MAULER REB-23 LASER GUNS Dwa gniazda laserów zamontowane na skrzydłach, blisko miejsca łączenia skrzydeł i reszty ciała. Lasery mogą strzelać tylko do przodu w każdej postaci (w SOLDIER MODE, lasery umieszczone są na zawieszeniu skrzydeł na biodrach) pod kątem 45stopni w każdym kierunku. Zasięg: 1200m HOWARD GU-15 EXTERNAL GUN POD Zasięg: 1200m Pojemność magazynku: 400 pocisków / standardowe wymienialne magazynki BODY/WING HARD POINTS (ZACZEPY NA RAKIETY) 4 zaczepy na skrzydłach i 2 zaczepy na kadłubie Long Range - 1 x zaczep (max - 6) Medium Range - 3 x zaczep (max - 18) Short Range - 5 x zaczep (max -30) Medium Range High Maneuverability - 1 x zaczep (max - 6) UWAGA - Przy przejściu w SOLDIER MODE, zaczepy muszą być wolne! INTERNAL LEG-MOUNTED MISSILE BAYS (wewnętrzne zaczepy na rakiety - w nogach) SRM/BMM-24 MISSILES - 9 x zaczep (max - 18) LONG RANGE MISSILES - 1 x zaczep (max - 2) HOWARD PBS-03F PIN-POINT BARRIER SYSTEM Bariera ochronna, gdy uruchomiona, nie można korzystać z laserów na głowie i skrzydłach Automatycznie (nie wyłączone) regenerują się, po każdym ataku. HAND TO HAND COMBAT (walka wręcz) - tylko SOLDIER MODE! WYPOSAŻENIE ACTIVE STEALTH SYSTEM - aktywny system stealth, w przeciwnieństwie do pasywnych systemów maskowania, aktywny nie odbija fal radiowych, lecz je zagina lub wykręca AUTO-PILOT COMBAT COMPUTER - namierzanie do 250 celów, baza danych 10000 ESCAPE POD - kaspsuła ratownicza EXTERNAL AUDIO PICKUP - zasięg 91,5m, wzmacniacz dźwięków przychodzących (można usłyszeć normalną rozmowę z odległości 90m!) HEAT AND RADIATION SHIELDS - tarcze chroniące przed uszkodzeniami termicznymi i radiacją. HOMING SIGNAL - sygnał wysysłany z kapsuły ratowniczej LASER TARGETING SYSTEM - zasięg 160km LOUDSPEAKER - system wzmacniania głosu pilota do 90dB OPTICS: INFRARED | NIGHTVISION | THERMAL IMAGE - system optyczny PODCZERWIEŃ | NOKTOWIZJA | TERMOWIZJA, zasięg wszsytkich: 610m RADAR - zasięg 621km RADIO/VIDEO COMMUNICATION - dalekosiężny system komunikacji głosowo wizyjnej, zasięg: 960km SELF-DESTRUCT - system samozniszczenia STANDARD SURVIVAL KIT - standardowy ekwinpunek pozwalający przeżyć pilotowi kilka dni po wystrzeleniu się w kapsule i wylądowaniu TACTICAL LIFE SUPPORT SYSTEM - kokpit VF-11 ma system podtrzymywania życia, kombinezon grawitacyjny, pozwalający na normalne krążenie krwi, nawet podczas ostrych manewrów, powdujących ciemnienie przed oczyma. VIRTUAL ENVIRONMENT COCKPIT - wygląd kokpitu w tym systemie, różni się od zwykłego HUD'u, posiada on dodatkowe wyświetlacze informujące pilota o sytuacji pod i za mechem, dając ogromne pole widzenia. (następcą VEC'a jest system BDI i BCS) OPISVF-22: VF-22 STURMVOGEL II ADVANCED VARIABLE FIGHTER ZAŁOGA: 1 pilot noszący 'Tactical Life Support System' Wymiary WYS | SZER | DŁUGOŚĆ SOLDIER MODE 15,22m | 6,91m | 4,23m GERWALK MODE 8,12m | 15,36m | 14,11m FIGHTER MODE 4,04m | 15,36m | 19,62m WAGA: 9340kg - pusty, max waga 39207kg ZASILANIE Dwie termonuklearne turbiny - FF-2450B Dwie 'trójwymiarowe' niezależne dysze - większa moilność i zwrotność UZBROJENIE ERLIKON AAB-7.5 AIR-TO-AIR LASER GUN UWAGA - umiejscowiony z tyłu myśliwca, strzela do tyłu! Zasięg: 1200m MAULER REB-22 LASER GUNS Dwa gniazda laserów zamontowane na ramieniach. Mogą strzelać w każdym trybie zarówno do przodu jak i do tyłu. W FIGHTER MODE, strefa strzału to 30stopni w każdym kierunku, w GERWALK i SOLDIER MODE, są kierowane ruchami ramienia (+30stopni w kaym kierunku) Zasię: 1200m BIFORS BML-02S ALL-ENVIRONMENT RAPID-FIRE MICRO-MISSILE CLUSTERS 4 wyrzutnie mikro rakiet (standardowo są to rakiety przeciwpancerne) 12 rakiet na wyrztnie, wszystkich 48 2 x HOWARD/GENERAL DYNAMICS GV-17L GUN POD Zasięg: 1200m Pojemność magazynku: 800 pocisków / brak wymienialnych magazynków, pociski znajdują się w komorze wbudowanej w broń, przeładować je mogą jedynie technicy wraz ze specjalistycznym sprzętem WING HARD POINTS (ZACZEPY NA RAKIETY) 4 zaczepy na skrzydłach Long Range - 1 x zaczep (max - 4) Medium Range - 3 x zaczep (max - 12) Short Range - 5 x zaczep (max -20) Medium Range High Maneuverability - 1 x zaczep (max - 4) UWAGA - Przy przejściu w SOLDIER MODE, zaczepy muszą być wolne! CONCEALED MISSILE BAYS (ukryte zaczepy-komory na rakiety) 2 zaczepy-komory Long Range - 1 x zaczep (max - 2) Medium Range - 2 x zaczep (max - 4) Bombs - 1 x zaczep (max - 2) - standardowo są to "PLANET BUSTER" THERMONUCLEAR MISSILES o zasięgu 2410km (wbrew nazwie 'Planet Buster' służą do niszczenia opancerzonych statków np: niszczyciele, krążowniki itd. na większe sztuki, jak lotniskowce potrzeba 2-4 sztuk) HOWARD PBS-03F PIN-POINT BARRIER SYSTEM Bariera ochronna, gdy uruchomiona, nie można korzystać z laserów na głowie i skrzydłach Automatycznie (nie wyłączone) regenerują się, po każdym ataku. HAND TO HAND COMBAT (walka wręcz) - tylko SOLDIER MODE! ACTIVE STEALTH SYSTEM - aktywny system stealth, w przeciwnieństwie do pasywnych systemów maskowania, aktywny nie odbija fal radiowych, lecz je zagina lub wykręca AUTO-PILOT COMBAT COMPUTER W/HUD DISPLAYS - namierzanie do 250 celów, baza danych 10000, cała 'szyba' na kokpicie, jest HUD'em, przez co na całym 'ekranie' mieści się dużo więcej danych niż na zwykłych modelach HUD'a DETATCHABLE LIMBS - uszkodzone kończyny, w razie potrzeby mogą zostać odrzucone od ciała. ESCAPE POD - kaspsuła ratownicza EXTERNAL AUDIO PICKUP - zasięg 91,5m, wzmacniacz dźwięków przychodzących (można usłyszeć normalną rozmowę z odległości 90m!) HEAT AND RADIATION SHIELDS - tarcze chroniące przed uszkodzeniami termicznymi i radiacją. HOMING SIGNAL - sygnał wysysłany z kapsuły ratowniczej LASER TARGETING SYSTEM - zasięg 160km LOUDSPEAKER - system wzmacniania głosu pilota do 90dB OPTICS: INFRARED | NIGHTVISION | THERMAL IMAGE - system optyczny PODCZERWIEŃ | NOKTOWIZJA | TERMOWIZJA, zasięg wszsytkich: 610m PILOT FLIGHT SUIT AND HMD HELMET - specjalnie dla potrzeb VF-22 stworzono nowy kombinezon i hełm. Zestaw ten ma te same funkcje jak normalny kombinezon kompatybilny z taktycznym systemem wspomagania życia (TLSS), plus nowy hełm - HMD wyświtlający dodatkowe informacje(nie jest to BDI i BCS, ale pozwala bardziej skupić się na walce) RADAR - zasięg 621km RADIO/VIDEO COMMUNICATION - dalekosiężny system komunikacji głosowo wizyjnej, zasięg: 960km SELF-DESTRUCT - system samozniszczenia STANDARD SURVIVAL KIT - standardowy ekwinpunek pozwalający przeżyć pilotowi kilka dni po wystrzeleniu się w kapsule i wylądowaniu TACTICAL LIFE SUPPORT SYSTEM - kokpit VF-11 ma system podtrzymywania życia, kombinezon grawitacyjny, pozwalający na normalne krążenie krwi, nawet podczas ostrych manewrów, powdujących ciemnienie przed oczyma. OPIS YF-21 - maszyna Gola_s'a, razem z YF-19 są to najlepsze maszyny w armii ZCM'u... poddane były drobnym przeróbkom przez swych pilotów... YF-21 ADVANCED VARIABLE FIGHTER ZAŁOGA: 1 pilot noszący 'Tactical Life Support System' Wymiary WYS | SZER | DŁUGOŚĆ SOLDIER MODE 15,22m | 6,91m | 4,32m GERWALK MODE 8,12m | 15,36m | 14,11m FIGHTER MODE 4,04m | 15,36m | 19,62m WAGA: 9550kg - pusty, max waga 39207kg ZASILANIE Dwie termonuklearne turbiny - FF-2450B Dwie 'trójwymiarowe' niezależne dysze - większa moilność i zwrotność UZBROJENIE ERLIKON AAB-7.5 AIR-TO-AIR LASER GUN UWAGA - umiejscowiony z tyłu myśliwca, strzela do tyłu! Zasięg: 1200m MAULER REB-22 LASER GUNS Dwa gniazda laserów zamontowane na ramieniach. Mogą strzelać w każdym trybie zarówno do przodu jak i do tyłu. W FIGHTER MODE, strefa strzału to 30stopni w każdym kierunku, w GERWALK i SOLDIER MODE, są kierowane ruchami ramienia (+30stopni w kaym kierunku) Zasię: 1200m BIFORS BML-02S ALL-ENVIRONMENT RAPID-FIRE MICRO-MISSILE CLUSTERS 4 wyrzutnie mikro rakiet (standardowo są to rakiety przeciwpancerne) 12 rakiet na wyrztnie, wszystkich 48 UWAGA! Standardowo YF-21 mają: 2 x HOWARD/GENERAL DYNAMICS GV-17L GUN PODS Ja (Gola_s) jednak postanowiłem zmienić modele GV-17L na starsze, GU-15, takwięc podam statsy GU-15 2 x HOWARD GU-15 EXTERNAL GUN POD Zasięg: 1200m Pojemność magazynku: 400 pocisków / standardowe wymienialne magazynki WING HARD POINTS (ZACZEPY NA RAKIETY) 4 zaczepy na skrzydłach Long Range - 1 x zaczep (max - 4) Medium Range - 3 x zaczep (max - 12) Short Range - 5 x zaczep (max -20) Medium Range High Maneuverability - 1 x zaczep (max - 4) UWAGA - Przy przejściu w SOLDIER MODE, zaczepy muszą być wolne! HOWARD PBS-03F PIN-POINT BARRIER SYSTEM Bariera ochronna, gdy uruchomiona, nie można korzystać z laserów na głowie i skrzydłach Automatycznie (nie wyłączone) regenerują się, po każdym ataku. HAND TO HAND COMBAT (walka wręcz) - tylko SOLDIER MODE! WYPOSAŻENIE ACTIVE STEALTH SYSTEM - aktywny system stealth, w przeciwnieństwie do pasywnych systemów maskowania, aktywny nie odbija fal radiowych, lecz je zagina lub wykręca AUTO-PILOT BRAIN CONTROL SYSTEM (BCS) - mózgowy system kontroli - system pozwalający na kontrolowanie maszyny z szybkością myśli. Szybkość reakcji mecha jest więc równa reflexowi pilota. BCS, daje możliwość interaktywnej kontroli, co czyni mecha częścią pilota. (oczywiście w kokpicie znajdują się też standardowe urządzenia kontrolne pozostawione w razie awarii BCS'u) BRAIN DIRECT IMAGING (BDI) SYSTEM - mózgowy przesył obrazów - tak jak BCS system ten pozwala pilotowi na kontrolowanie mecha myślami. BDI zastępuje w pełni HUD i HMD. (jednak jak w przypadku standardowych urządzeń kontrolnych i tutaj pozostawiono HUD na swym niedodzownym miejscu w razie awarii BDI) (poprzednikiem BDI i BCS'u był VEC - Virtual Enviroment Cockpit) COMBAT COMPUTER - namierzanie do 250 celów, baza danych 10000 DETATCHABLE LIMBS - uszkodzone kończyny, w razie potrzeby mogą zostać odrzucone od ciała. ESCAPE POD - kaspsuła ratownicza EXTERNAL AUDIO PICKUP - zasięg 91,5m, wzmacniacz dźwięków przychodzących (można usłyszeć normalną rozmowę z odległości 90m!) HEAT AND RADIATION SHIELDS - tarcze chroniące przed uszkodzeniami termicznymi i radiacją. HOMING SIGNAL - sygnał wysysłany z kapsuły ratowniczej LASER TARGETING SYSTEM - zasięg 160km LOUDSPEAKER - system wzmacniania głosu pilota do 90dB OPTICS: WIDE-SPECTRUM SENSORS - szerokopasmowe sensory optyczne - zasięg: 610m - system ten spełnia zadania termowizjera, noktowizora i czujnika podczerwieni w tym samym czasie. Tryb pasywny, zbiera jedynie dane, bez emisji światła, zaś w trybie aktywnym, uzyskujemy dodatkowe szczegóły, lecz tymsamym narażamy się na wykrycie metodą INFRARED lub UV. Obraz przesyłany na HUD/BDI RADAR - zasięg 621km RADIO/VIDEO COMMUNICATION - dalekosiężny system komunikacji głosowo wizyjnej, zasięg: 960km SELF-DESTRUCT - system samozniszczenia STANDARD SURVIVAL KIT - standardowy ekwinpunek pozwalający przeżyć pilotowi kilka dni po wystrzeleniu się w kapsule i wylądowaniu TACTICAL LIFE SUPPORT SYSTEM - kokpit VF-11 ma system podtrzymywania życia, kombinezon grawitacyjny, pozwalający na normalne krążenie krwi, nawet podczas ostrych manewrów, powdujących ciemnienie przed oczyma. PROSZE O NIE KASOWANIE TYCH POSTWO, co najwyzej zlaczenie... |
Author: | Caibre [ Fri Feb 20, 2004 5:39 pm ] |
Post subject: | |
Vf-11 we wszystkich trzech formach. >D |
Author: | Maciek [ Tue Apr 20, 2004 7:38 pm ] |
Post subject: | |
Myśliwce i Bombowce Gwiezdnej Floty Apollo Myśliwiec pzrewagi przestrzennej. Skonstruowany początkowo by stawiś opór GTVA, później kapitalistom. Niedawno został całkowicie przeprojektowany by być w stanie stawić czoła Shivanom. Dość słaby pancerz jest równoważony pzrez niezłe uzbrojenie i fenomenalną prędkość ui zwrotność. Prędkosć maksymalna - 0,98 predkosci światła Długość 30m zserokość 4m wyskość 3m Uzbrojenie: 3 baterie fazerów 1 szybkostrzelna wyrzutnia torped fotonowych Osłony: Feding, osłony adaptacyjne borga o wytrzymałości 30 000 teradżuli Pancerz organiczny Maskowanie optyczne Załoga 1-2 pilotów. Statek jest autonomiczny - moze pzrebywać w pzrestarzeni do 6 miesęcy bez uzupełnainia zaopatrzenia. Potrafi poruszać sie w atmosferze, jest napędzany przez pomniejszoną wersje rdzenia WARP. Zwrot o 180 stopni wykonuje w 1.2 sekundy. Medusa Cieżki bombowiec skonstruowany podobnie jak apollo, najpierw do walki z kapitalistami potem Shivanami. Wolniejszy i mnie zwrotny od Apolla, rekompensuje to jednak uzbrojenie i osłony. Prędkosć maksymalna - 0.7 prędkosci światła Długość: 35m szerokość: 4.3m wysokość: 3m Uzbrojenie: 3 baterie fazerów 2 szybkostrzelne wyrzutnie torped kwantowych 2 wyrzutnie torped fotonowych Osłony: Feding, osłony adaptacyjne borga o wytrzymałości 60 000 teradżuli Pancerz organiczny Maskowanie optyczne Załoga 1-2 pilotów. Statek jest autonomiczny - moze pzrebywać w pzrestarzeni do 6 miesęcy bez uzupełnainia zaopatrzenia. Potrafi poruszać sie w atmosferze, jest napędzany przez pomniejszoną wersje rdzenia WARP. Zwrot o 180 stopni wykonuje w 5 sekund. Defiant Jeden z niewielu czysto bojowych statków Gwiezdnej Floty. Został zaprojektowany specjalnie do walki z Dominium. Długość: 170m Szerokość: 134m Wysokość: 30m Załoga: 50 (zwykła) 150 (maksymalna) Uzbrojenie: 12 banków fazerów 2 Discruptory 4 szybkostrzelne wyrzutnie torped kwantowych 2 szybkostrzelne wyrzutnie torped fotonowych Osłony: Feding, osłony adaptacyjne borga o wytrzymałości 2,500,000 teradżuli Pancerz organiczny Maskowanie optyczne. Pancerz zwykły grubości 20cm. Może pzrebywać bez dodatkowego zaopatrzenia przy minimalnej załodze do 5 lat w przestrzeni (zalecane ok 2) |
Author: | Caibre [ Tue Jun 08, 2004 3:00 pm ] |
Post subject: | |
YFV- 29 - konstruowany wlasnie prototyp ZCMu, laczacy najlepsze cechy VF-19 i VF-21 z wykorzystaniem wszelkich dostepnych nam technologii. opis w drodze. VF-X-s Veritech nowej generacjii, stworzony w oparciu o podzespoly VF-19. jest jednak od swojego pierwowzoru szybszy i lepiej uzbrojony (posiada rowniez wydajniejszy system tarcz), co zostalo jednak okupione zmiejszona predkoscia maksymalna i zasiegiem. I na koniec: Najnowszy argument po stronie veritechow w dyskusjach: to ogromne dzialo rotacyjne zostalo pierwotnie stworzone z mysla o VF11, lecz ZCM dostosowal je tak, by wszystkie modele valkiri mogly korzystac z tej broni. |
Page 1 of 2 | All times are UTC + 1 hour |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |