Imię i nazwisko: Reeve Araxo, pseudonim Psychoo.
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Miejsce pochodzenia: Systemy Laramis iGamma Draconis, Przestrzeń GTVA
Obecna siedziba: Nigdzie nie jest na stałe zameldowany. Najczęściej przebywa na swojej zmodyfikowanej korwecie klasy Reyena, nazwanej 'Varcanto'.
Wiek: 32 lata
Najbliższa rodzina:
Rodzice byli kolonistami w systemie Laramis, później przenieśli się do Gammy Draconis. Prawdopodobnie zginęli podczas ewakuacji tego systemu w okresie Drugiej Inwazji Shivan.
Brat, Serge Araxo, służy w stopniu kapitana w Służbach Specjalnych GTVA.
Towarzysze i zwierzęta:
W podróży towarzyszy mu cała załoga korwety 'Varcanto' w liczbie dwóch tysięcy osób. Najlepiej dogaduje się ze swoim zastępcą, pierwszym oficerem Carthem głównym mechanikiem Treceem oraz panią porucznik Camilie Dase. Posiada też tresowanego szczura imieniem Ash.
Wygląd zewnętrzny:
Jak na człowieka- wysoki, około 1.85 wzrostu. Włosy czarno-siwe, krótkie. Twarz chuda i koścista. Przeważnie chodzi w lekkim mundurze kapitańskim lub w skafandrze pilota. W cywilu łatwo można go poznać po ciemnokremowych, wymiętych spodniach 'bojówkach' do których ma ogromny sentyment. Na grzbiecie nosi klasyczną, również wytartą kurtkę pilota z logiem Galactic Terran Alliance. Na nogach- czarne wojskowe buciory. W prawym z nich ma ukryty schowek. Zawsze nosi przy sobie piersiówkę z nieznanym płynem, podobno pochodzącym z planety Ziemia.
Nie posiada tatuaży ani znaków szczególnych. Jest dość schludny, ale nie pedantyczny.
Charakter:
Reeve Araxo jest człowiekiem spokojnym i opanowanym. Jest zdecydowany i uparty, choć jak każdy miewa chwile zwątpienia. Ciekawy świata, nie boi się nieznanego, wręcz przeciwnie. Pasjonują go rzeczy nie odkryte, lub jawnie niebezpieczne. Precyzja, zimna krew i pociąg do ryzyka uczyniły z niego doskonałego pilota. Zdaje się mieć lekko przytępione uczucia, lub po prostu nie potrafi ich eksponować. Źle czuje się w tłumie, ale też nie lubi przebywać całkiem sam. Nie wzdraga się przed zawieraniem nowych kontaktów choć nie jest osobą szczególnie charyzmatyczną. Bardzo niewielu ludzi darzy prawdziwym zaufaniem. Nigdy nie daje tego po sobie poznać. Jako że jest raczej milczący, budzi podejrzliwość i nieufność u nieznajomych.
Postępuje według własnego kodeksu postępowania, którym z nikim się nie dzieli nawet w najbardziej osobistych rozmowach. Kodeks swój opiera na życiowym doświadczeniu i ciągle go modyfikuje. Można go zamknąć w zdaniu: "Traktuj innych tak, jak chcesz aby traktowali Ciebie".
Jednakże Araxo nie jest fanatycznym wyznawcą tej reguły i rozumie, że czasem sytuacja wymaga innego postępowania.
Gust:
Reeve bardzo lubi podróże, szczególnie miedzygwiezne. Ma dusze nomada, podróżnika- awanturnika który nie potrafi nigdzie zagrzać miejsca. Jeszcze wyżej niż funkcje dowódcze ceni pilotowanie myśliwca, a dokładanie walkę z dobrym przeciwnikiem. Jako pilot wojskowy wylatał setki godzin i zestrzelił dziesiątki, jeśli nie setki nieprzyjaciół. Walka myśliwska to jego żywioł. Poza tym Reeve lubi stare alkohole, piękne kobiety, oraz literaturę wojenną. Wysoko ceni dobrą, ziemską kuchnię szczególnie w wydaniu chińskim.
Nie znosi głupoty i bezczynności. A także Shivan.
Maksyma życiowa: "Death and Glory!"
Cechy:
Umiejętności:
(dla ułatwienia podane w 5- stopniowej skali zaawansowania – Bardzo Słaby, Słaby, Przeciętny, Zaawansowany, Ekspert)
-Pilotowanie myśliwców gwiezdnych wszelkich typów i klas - Ekspert (w granicach rozsądku, wiadomo że nie potrafi latać maszynami innych ras ani tymi napędzanymi magią)
-Walka w przestrzeni kosmicznej przy użyciu powyższych- - Ekspert
-Umiejętność naprawy uszkodzonych terrańskich jednostek kosmicznych - Słaby
-Dowodzenie okrętami klasy Capital- Przeciętny
-Dowodzenie na polu bitwy (taktyka)- Zaawansowany
-Umiejętności negocjacji i handlu- Słaby
-Umiejętności nawigacji i orientacji w ciężkich warunkach – Zaawansowany
-Obsługa broni palnej- Ekspert
-Obsługa broni innej- Średni
-Znajomość sztuk walki, samoobrony, walki bronią białą etc.- Średni
Zdolności:
-Wszystkie odporności fizyczne- w granicach wytrzymałości człowieka, może nieco zwiększone przez niemal ciągłe przebywanie w kosmosie.
-Brak innych zdolności
Ułomności:
Słabość do alkoholu i podejmowania się z pozoru samobójczych misji.
Odporności i słabości rasowe:-Zwyczajne dla przedstawicieli rasy ludzkiej. Ograniczona odporność na przeciążenia, potrzebuje do oddychania tlenu, musi się odżywiać itp.
Magia:
Moc: Nie posiada żadnych mocy. Nie wierzy w magię.
Aura: Jego niewiara w istnienie jakiejkolwiek magii jest na tyle silna, że rozprasza działanie magii w najbliższym otoczeniu Reeve’a. Sam Araxo nie miał nigdy do czynienia z magią, więc nie zdaje sobie z tego sprawy.
Szkoły magii: Nie dotyczy.
Ataki:
Magiczne:- brak
Nie-magiczne:
-Znajomość ziemskich technik samoobrony, więc potrafi walczyć za pomocą rąk i nóg lepiej niż przeciętny człowiek.
-Mistrzowskie posługiwanie się osobistą strzelbą sześciolufową AS-120C.
-Znajomość wszystkich terrańskich i vasuadańskich szkół walki myśliwskiej oraz kilku manewrów własnego pomysłu.
Style walki: brak danych
Ekwipunek:
Przedmioty osobiste:
-Buteleczka nieznanego pochodzenia, zawieszona na łańcuszku na piersi lub noszona w kieszeni.
-Osobisty notes elektroniczny o rozszerzonych parametrach model „TeraNet Explorer-321”.
-Nieznana mapa, wykuta tysiące lat temu w odłamku skalnym. Mapa przedstawia najprawdopodobniej jakiś układ systemów gwiezdnych, jednak Reeve nie potrafił odnaleźć takiego układu na żadnej znanej ludziom mapie kosmosu. Araxo odnalazł ją we wraku terrańskiego okrętu naukowego, na który natrafił przypadkiem podczas jednego z patroli.
Strój:
-W cywilu: Kurtka skórzana, podbita ocieplaczem. Kolor jasnobrązowy, duży symbol Galactic Terran Alliance.
umieszczony na plecach. Odznaczenie Potrójnego Asa ukryte w zagiętej, zewnętrznej stronie kołnierza. Pod kurtką luźna koszula koloru czarnego. Spodnie „bojówki” koloru kremowego (niegdyś brązowe). Czarne wojskowe buty, pas na naboje do strzelby, luźny kapelusz.
-Na służbie: Mundur kapitana GTVA, kolor jasnobrązowy. Guziki pozłacane, na kołnierzu symbol GTVA. Mundur przystosowany do warunków na okręcie, posiada system ocieplania lub schładzania ciała właściciela, w nieznacznym stopniu niweluje przeciążenia.
-W myśliwcu: Klasyczny kombinezon pilota GTVA.W pełni hermetyczny, zawiera zapas tlenu wystarczający do przebywania w próżni przez 24 h.
Broń:
-Sześciolufowa strzelba automatyczna
AS120-C: Broń została zaprojektowana w okresie Odbudowy jako broń sportowa (przeznaczona do polowań na egzotycznie zwierzęta- jest to wersja S) oraz jako broń wojskowa do walki na niewielki dystans (wersja C). Wersja S jest pozbawiona trybu prowadzenia ognia ze wszystkich luf i może był ładowana jedynie zwyczajną amunicją śrutową. Strzelba jest wielkości średniego karabinu i (w wersji Combat) może być ładowana dwoma rodzajami amunicji- zwykłą śrutową i przebijającą (tak jak strzelba z AvP2). Broń ma składaną, pustą w środku kolbe w której znajduje się sześć zapasowych nabojów. Magazynek mieści 18 pocisków, standardowo 12 zwykłych i 6 przebijających. Przeładowanie jest automatyczne, po uzupełnieniu pustego magazynka trzeba jednak pociągnąć dzwignię po lewej stronie alby załadować pierwsze 6 nabojów do komory. Magazynek może zostać odłączony, wtedy naboje ładuje się ręcznie. Dodatkowa amunicja może być przenoszona w specjalnym futerale ochronnym, opinanym wokół pasa. Broń może strzelać w 3 trybach- pojedynczy, 3 lufy i wszystkie 6 luf. W ostatnim trybie nie można strzelać bez specjalnej uprzęży elastycznej, która amortyzuje siłe odrzutu. W innym przypadku wystrzał może urwać ramię. Broń jest dość ciężka ale bardzo solidna i niezawodna. Brak elementów elektronicznych powoduje że jest zupełnie niewrażliwa na impuls elektromagnetyczny. Częstotliwość strzałów jest różna zależności od trybu. W przypadku wystrzału z jednej lufy jest to około 0,5 sekundy, w przypadku trzech luf- około 1,5 sekundy. Wystrzał z sześciu luf naraz wywołuje potężny odrzut, poza tym konieczne jest przeładowanie nabojów do pustej komory. Zajmuje to około trzech sekund. Skuteczny zasięg strzelby wynosi około dziewięćdziesięciu metrów w przypadku amunicji śrutowej i około dwustu przy amunicji przeciwpancernej. Jedyną poważną wadą broni jest słaba celność. Jedynie tryb pojedynczy pozwala oddać celny strzał na odległość przekraczającą trzydzieści- czterdzieści metrów. Rekompensuje to niesamowita siła ognia na małych dystansach, szczególnie w trybach x3 i x6.
-
Służbowy pistolet RNI k-17
RNI k-17: Jest to broń która nie używa standardowych pocisków a skondensowanej fali kinetycznej. Dostęp do niej mają wszyscy oficerowie na statku oraz upoważnieni do tego cywile. Zasięg broni jest bardzo ograniczony. Skuteczność ognia do 35metrów potem drastycznie maleje. Pistolet posiada 2 tryby strzałów:
1. kinetyczny. W tym trybie wystrzelony pocisk zostaje wystrzelony z ogromną prędkością, przez co posiada sporą siłę obalającą. Z odległości 25 metrów potrafi przewrócić dorosłego mężczyznę i rzucić nim na podłogę na odległość 1 metra. Nie zadaje żadnych uszkodzeń pancerzom ( pancerz bojowy ogranicza jego skuteczność kinetyczną o 50%).
2. Jest ot tryb EMP z ograniczonym trybem kinetycznym. Uszkadza bądź niszczy wybrany układ elektroniczny ( jeżeli takowy nie posiada osłony EMP ) z osłoną EMP ostrzelane urządzenie na krótki czas przestaje działać.
Pistolet wyposażony jest on w odnawialny zasobnik energetyczny ( pełne ponowne ładowanie trwa 3 godziny ) umożliwiający oddanie 36 strzałów.
Szybkostrzelność w trybie kinetycznym: 3 pociski/sekunda
Szybkostrzelność w trybie EMP: 1 pocisk/sekunda
Inne:
Sława: Doskonały pilot, wielokrotnie odznaczony. Znany i poważany w środowisku wojskowym.
Poziom socjalny: Stopień Kapitana Floty GTVA
Dobra materialne: Okręt GTCv Varcanto, dwadzieścia cztery myśliwce i bombowce stacjonujące na jego pokładzie. Prywatna stacja-baza stworzona z wraku korwety klasy Deimos w systemie Laramis. Współwłaściciel kosmicznego kasyna „Pink Jocker” w systemie Beta Aquile.
Transport: Na pokładzie GTCv Varcanto lub osobistego myśliwca klasy Perseus. Obydwa statki mogą latać w atmosferze.
Notka biograficzna:
Urodzony w Laramis, syn zarządcy kolonii na Laramis Prime. Jego matka była inżynierem i zajmowała się rozbudową kolonii. Ze względu na wiecznie zajętych rodziców wychowywał się głównie wśród rówieśników, co nauczyło go samemu radzić sobie w życiu. Pasjonowały go okrety kosmiczne i wieku 20 lat rozpoczął studia inżynierii okrętowej. Studia szybko go znudziły. Szybko porzucił spokojne życie. Przeszedł kurs pilota otrzymując certyfikat 2 klasy i znalazł sobie pracę jako pilot transportowca dla korporacji SunTransport. Gdy SunTransport upadło, spróbował życia najemnika. Zakupił nielegalnie używany myśliwiec i oferował swoje usługi w zamian za konkretne pieniądze. Stał się jednym z najlepszych najemników w Laramis, i został prędko dostrzeżony przez agentów Sojuszu. Otrzymał trzy propozycje dołączenia do GTVA, wszystkie odrzucił. W końcu został wrobiony w potrójne morderstwo i otrzymał propozycję wstąpienia do GTVA jako alternatywę dla wyroku. Ugiął się i wstąpił do floty. Zaliczył z wyróżnieniem wszystkie szkolenia agenta Special Operations Command. Obecnie jest dowódcą GTCv Varcanto, korwety klasy Reyena. Czasem bywa bardzo skryty- nie wiadomo czy wykonuje rozkazy Dowodzenia, czy realizuje swoje prywatne plany. Dobrze gra w karty, choć notorycznie oszukuje. Słucha głównie głośnej muzyki w dawnym, ziemskim wydaniu. Jeszcze podczas kariery najemnika zakupił sześciolufową strzelbę AS-120C. W czasie akcji przeciw piratom w Ross 128 broń ta uratowała mu życie i od tamtej pory zawsze ma ją przy sobie. Obecnie, jego okręt został wysłany na rubieże systemu Vega. Szczegóły misji jaką ma tam wykonaćsą utajnione do poziomu Omega.
Wygląd: