1. Dane osobowe:
- imię i nazwisko: Sandra Yun Merver
- przezwisko: Claw
- rasa: człowiek - mutant
- płeć: kobieta
- stopień: adeptka 11 i 12 śmierci, Opiekun (żeby nie powiedzieć weterynarz ) Cerbera
- Miejsce pochodzenia: Ziemia, Wielka Brytania (Lundy Island)
- siedziba: Aleje Śmierci lub jeden z Zamków Mortoir
- wiek: nieznany
- Najbliższa rodzina: brat, Paul Merver - również mutant
- towarzysze i zwierzęta: Claw potrafi rozmawiać ze zwierzętami, w zależnosci od tego, gdzie sie znajduje, zawsze jakieś zaczyna jej towarzyszyć, kiedy tego chce.
2. Wygląd
Claw ma 170 cm wzrostu, długie czarne postrzępione włosy i szmaragdowe oczy. Od urodzenia ma też czarne paznokcie. Jest lekko opalona i ma nienaganną, zgrabną figurę. Dziewczyna przeważnie pachnie roślinami ( zazwyczaj bzem )
- Cechy szczególne: Sandra ma dwie blizny w okolicach podbrzusza, które dostała 'w prezencie' od Jedenastej Śmierci, oraz jedną na plecach od Dwunastej.
- Styl ubierania: Ubiera się zazwyczaj w rzeczy elastyczne, nie krępujące ruchów. Przeważnie można ją spotkać w bordowym komplecie mocno przylegającym do ciała. Góra posiada asymetryczne, fantazyjne wycięcia z tyłu i z przodu. Dół stanowią spodnie - biodrówki z lekko poszerzanymi nogawkami. Do tego wszystkiego czarne lekkie buty z klamerkami.
3. Charakter
Po pierwsze, jak to kobieta, jest bardzo zmienna.
Zazwyczaj zimna dla facetów.
Postępuje zgodnie ze swoim sumieniem. Albo tak jak każe jej przełożona. W grupie stara się być otwarta i pomocna w miarę swoich możliwości. Nie chce działać na własną rękę w ważnych i szybkich do wykonania sprawach. Nie ma w tym wprawy.
Sandra nienawidzi osób, które przejawiają okrucieństwo wobec zwierząt. Z nimi wiążą się w końcu jej umiejętności. Nie lubi, gdy ktoś wyrażając negatywną opinię o ludziach czy innych człekopodobnych istotach używa nazw zwierzęcych ( typu 'ale z ciebie świnia' czy też 'ty ośle'). Jest wegetarianką. Nie lubi świecidełek typu naszyjniki i pierścionki. Uważa to za zbędne i krępujące ruchy (np. podczas biegu)
Kwituje to słowami: 'Zamiast skupić się na szybkim biegu, skupiasz się na tym, żeby nie oberwać swoim fikuśnym medalionem w zęby'.
Lubi: zieloną herbatę, owoce (jej ulubione to gruszki)
Jej kolory: Bordowy, pomarańczowy, szary i zielony
4. Cechy
- Zdolności - Od urodzenia potrafi komunikować się ze zwierzętami, niezależnie od tego z jakiej planety pochodzą. Rozumie ich mowę i jakikolwiek inny sposób porozumiewania się. Zna ich nawyki. Jej rodzina potrafiła w pełni zaakceptować odmienność dziewczyny i ułatwiała jej kształcenie w tym zakresie, chroniąc przed otoczeniem i zawiscią ze strony mieszkańców Lundy Island. Bardzo konserwatywnych. Lundy Island była i do tej pory jest słabo zamieszkana.
- jej zdolności telepatyczne są na bardzo wysokim poziomie.
- Jeśli chce, może użyczyć swojej zdolności porozumiewania się ze zwierzętami innej osobie poprzez dotyk bądź tzw. znak Vuhu, który zna odkąd tylko pamieta (wykonywała go nawet bez zastanowienia, jak byla mała, gdy po prostu chciała aby jej brat zrozumiał, że jego kotu wcale nie podoba się, gdy ciągnie go za ogon - taka anegdotka ^^)
Sandra po przekroczeniu 22 roku życia przestała się fizycznie starzeć. Wtedy też poraz pierwszy zorientowała się, że może robic użytek z ..paznokci. Kiedy tylko chce, zmieniają się one w bardzo wytrzymałe szpony.
Dokądkolwiek dziewczyna się udaje, w podróży dołączają do niej zwierzęta, owady, ptaki.. W zależności od tego czy ich akurat potrzebuje ( czysto w ramach towarzystwa, czy też potrzebując ich pomocy).
Gdy jakieś inteligentniejsze i większe zwierzę stawia opór przed bezgranicznym posłuszeństwem, Sandra zawiera z nim 'przymierze' za pomocą znaku Roho, na czas określony przez owo zwierzę.
- Umiejętności - Sandra jest w miare zwinna. Umie pływać. W czasie swoich nauk i poznawaniu różnych gatunków zwierząt uczyła się postępowania w stosunku do nich. Nawet jeśli rozumie ich mowę, chce traktować je należycie. Potrafi też za pomocą znaku Vaar godzić ze sobą przedstawicieli ras, które zazwyczaj nastawione sa do siebie wrogo ( typu pies vs kot.. taka prozaiczna umiejętnosć, ale czasem się przydaje). Nie jest to jednak zgoda permanentna. Znak Vaar znika w maksymalnie po 2 godzinach.
- Ułomności - Posiada tylko 11 par żeber. Brak u niej jednej pary żeber wolnych. Wrażliwa jest na zmiany pogody. Objawia się to tępym bólem kończyn. Bardzo utrudnia jej to koncentrację. Czasami zakłóca jej to porozumiewanie się ze zwierzętami.
5. Magia
Magii używa tylko do obrony.
Posługuje się żywiołami. Głównie wodą i ziemią ( tzn gdy ma ją w pobliżu, wykorzystuje ją by utworzyć przed sobą tarczę).Boi się używać ognia, gdyż nie potrafi go dobrze kontrolować i już nie raz zraniła nim siebie i towarzyszące jej zwierzęta. Rzadko lecz najchętniej wykorzystuje siłę wiatru.
Zna się troszkę na iluzjach.
Kiedy się denerwuje jej oczy zmieniają kolor z szmaragdowego na szary.
6. Ataki
Szpony, zwierzęta i użytek z żywiolów.
7. Ekwipunek
- stary, skórzany, czarny plecak z klamrami. W nim:
opatrunki,plastry, bandaże, opaski uciskowe; środki dezynfekujące, uspokajające i szczepionki. Chusteczki nawilżajace w szczelnym opakowaniu. Scyzoryk. Zmienne ubranie i bielizna. Środki czystości.
- dodatkowe części stroju: skórzana rękawica, podpinka do płaszcza i długi czarny, ciepły szal. Coś tam pewnie jeszcze ma..
****