Jak chcecie się dobrze bawić, odpalcie kampanię, naprawde fajna zabawa:)
Zelot -> Kapitol możesz zbudować, jak masz miasto na 15 poziomie i ratusz (1budynek = 1 poziom zamku) + jak chcesz zobaczyć klasyczne drzewko, kliknij na papirus w menu gdzie budujesz.
Za ostro oceniacie tą grę. Co, mogliby od biedy dać 20 zamków, 1000 czarów itp, ale pytanie.. po co? Herosi to nie liczby, tylko magia! urok! Świat, klimat.. Czemu ludzie grali w H IV? Ta, jeżeli chodzi o liczby, była tak strasznie wtórna w porównaniu do III.. Ok, prywatnie tej gry nie trawię za muzę i grafę, ale kampanie grało mi się dobrze:) Musze przyznać, że brakuje mi tak kompleksowego rozwoju herosa, jak był w IV, oraz faktu, ze w pewnym momencie hero był prawie samowystarczalny i w pojedynke walczyl z 5 czarnymi smokami bez większej czkawki.. Ale moim zdaniem rozwój bohatera jest lepszy w V jak w III... Pogrupowanie na umiejętności i zdolności to strzał w 10tkę.
Raz jeszcze apeluje: Zagrajcie kampanię.. I zagryźcie po drodze gorzki owoc, którym jest kamania przystani.. to tylko tutorial.. Od kampani piekła dzieją się naprawdę ciekawe rzeczy i nie ma praktycznie mapek polegających na podbojowej walce z kompem (a jak tak, to komp zaczyna z 5ma zamkami, a ty z 1dnym, czasem wcale i trzeba się NAPRAWDĘ napocić!).. I fabuła, może nie zaskakująca, ale nie taka do końca zła.. Nie przeszkadza;-) Postać demona Agraela jest w.g. mnie bardzo barwna i interesująca
|