Tworzenie drużyny:
1. Zebranie czteroosobowego oddziału.
2. Wyznaczenie kapitana.
3. Podanie nazwy oddziału.
4. Opcjonalnie można wybrać theme oddziału: jeśli wygracie zostanie odegrany przy wręczeniu wam pucharu (tylko zgłoszenia wcześniej).
5. Posiadanie odpowiedniego ekwipunku:
a) Broni sprężynowej air soft (maks. dwie sztuki na osobę) z energią strzału nie większą niż 0,8 J (przykład: większość kiczowatych pistolecików ze sklepu zabawkami ma energię 0,4-05J).
b) Broni ręcznej: 0,5 butelek plastikowych.
c) Środków chroniących oczy.
d) Środków chroniących uszy.
e) Na pozostałych częściach ciała gracz powinien posiadać ubiór „zezwalający” na odczucie trafienia.
Przykład:
Drużyna: G4Ce (Gdynia 4 Companieros)
Kapitan: Windu
Skład: Maczer, Mat, Bart
Theme:
http://netten.pl/%7Eviaderny/misc/1.mp3
Zasady generalne turnieju:
1. Wszystkie oddziały muszą stoczyć dwie potyczki z każdym z pozostałych.
2. Gracz zaczyna z 3 paskami życia.
3. Kapitan zaczyna z 4 paskami życia.
4. Drużyna zaczyna z 150 kredytami.
5. Po potyczce otrzymuje się „kredyty” za:
a) Zwycięstwo – 30 k.
b) Pasek życia stracony przez wroga – 5k.
c) Wyeliminowanie wrogiego gracza – 15k.
d) Uszkodzenie przeciwnikowi broni – 3k.
6. Między potyczkami można za odpowiednie sumy kredytów dokonać zakupów, napraw i rehabilitacji:
a) Koszt kulki – 1k
b) Promocja! 14 kulek – 10 k
c) Naprawa broni – 4k
d) Rehabilitacja jednego paska zdrowia – 7k (gracz max. może wyleczyć dwa paski, kapitan trzy).
e) Pełna rehabilitacja – 15k (gracz nie może wziąć udziału w najbliższej potyczce, kapitan nie może skorzystać z tej opcji).
f) Jeden z graczy może wybrać specjalizację medyka – 10 k (do gry dostaje się dwa dodatkowe paski, którymi można zastąpić te stracone podczas tej rundy, medyk nie może mieć innej broni niż butelka i odpowiednik pistoletu półautomatycznego).
g) Uzupełnienie apteczki medyka – 5k
7. Po potyczce drużyna ma 4 minuty na przeszukanie pola rozgrywki i odzyskanie części użytych kulek.
Turniej wygrywa drużyna z największą ilością wygranych potyczek!
Nagrodą w turnieju jest puchar.
Zasady potyczek.
1. Oddziały decydują ilu graczy weźmie udział w potyczce.
2. Kapitan musi wziąć udział w potyczce.
3. Podczas potyczki sędziuje dwóch kapitanów z pozostałych oddziałów (lub wyznaczeni przez nich gracze).
4. Gracz po otrzymaniu trafienia musi ściągnąć odpowiednią ilość pasków oraz krzyknąć „dostałem”.
5. Po straceniu wszystkich pasków gracz podnosi ręce do góry i opuszcza pole bitwy. Może zostawić lub zabrać ze sobą broń.
6. Skutki trafień:
a) Korpus – utrata 2 pasków.
b) Kończyna – 1 pasek.
c) Broń – uszkodzenie broni (do czasu naprawy nie można z niej skorzystać).
d) Głowa – nie można w nią celować.
7. Gracze nie mogą opuszczać obszaru gry, dopóki nie zostaną wyeliminowani lub któraś z drużyn nie wygra.
8. Bronią ręczną
nie można rzucać.
9. Zwycięstwo odnosi się poprzez
wyeliminowania kapitana wroga.
Lista graczy
1. Windu (G4Ce)
2. Mat (G4Ce)
3. Bart (G4Ce)
4. Maczer (G4Ce)
5. Distant (STFU)
6. Korm (STFU)
7. Aria (STFU)
8. Roevean (STFU)
9. Renler (OST)
10. Faroo (OST)
11. Usagi (OST)
12. Lockwood (OST)
13. Ryuzoku (SPAM)
14. Cyfer (SPAM)
15. Nitopir (SPAM)
16. Gvs (SPAM)
17. Crow (Noname)
18. Raven (Noname)
19. Irian (Noname)
20. Satsuki (Noname)
21. Chimi
22. Chaosae
23. Morgana
24. Noire