I. Ogólne
Imię:
Atis Shefdew-en’Saret
(Jego imię po egipsku znaczy niezłomny. Nazwisko w staroegipskim znaczy księga mądrości.)
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 200 lat, wygląda na 20-25.
Miejsce pochodzenia:
Atlantyda
Siedziba: Axhen
Klasa: Kapłan, kowal
Rodzina: Rodzice
Towarzysze i zwierzęta: brak
II. Wygląd
1. Wygląd zewnętrzny:
Wzrost: 180 cm
Włosy: Czarne
Skóra: Jasna karnacja.
Oczy: Niebieskie
Budowa: Szczupła, umięśniona.
2. Ubiór:
Ubiera się w jasne barwy. Preferuje biel, ale także odcienie niebieskiego, głównie błękit.
Nosi szarawary, koszulę ze stójką, a na to zakłada długą szatę kapłańską. W pasie przewiązany jest długą chustą.
Buty w stylu arabskim z zakręconymi noskami.
3. Cechy szczególne:
Brak.
III. Charakter
Dobry.
1. Osobowość:
Atis jest miły, uprzejmy, grzeczny i kulturalny - nie znaczy to, że nie potrafi się odciąć. Jest lojalny, opiekuńczy i bardzo oddany wobec swoich przyjaciół. Jest bardzo spokojny i opanowany. Pracowity i dokładny. Czyli facet, jakiego wszyscy rodzice chcieliby na swojego zięcia. W związku z tym jest oczywiście niespełniony uczuciowo, co czasem wpędza go w ‘depresję’.
2. Sposób postępowania:
Wielki wpływ na jego zachowanie ma miejsce pochodzenia. Stara się pomagać wszystkim, jeśli tylko może i jak tylko może. Wierzy, że w każdym kryje się dobro. Nie jest naiwny, to marzyciel, który chciałby, żeby wszędzie panowało dobro i szczęście. Z natury jest uczciwy i słabo mu idzie kłamanie, ale jeśli powierzyć mu coś w sekrecie, to tego nie wyda.
Typ, który poświęci się dla innych i będzie bronił niewinnych. Jeśli byłby zmuszony coś ukraść, to na pewno później by to jakoś zrekompensował.
3. Maksyma:
”Gdyby tylko ludzie chcieli, świat byłby przepięknym miejscem”.
IV. Cechy
1. Umiejętności:
- szybko wzbudza sympatię;
- rzemieślnictwo - potrafi tworzyć i naprawiać przedmioty (w tym artefakty magiczne), a także broń;
- jest dosyć silny i wytrzymały, ze względu na swoje hobby;
- alchemia, ze specjalizacją w leczeniu;
2. Zdolności:
- uzdrawianie;
- wzbudza w innych dobre odruchy, z jakiegoś powodu nie chcą niszczyć mu marzeń o świecie;
- ma talent do języków obcych;
- jest bardzo inteligentny, szybko przyswaja wiedzę;
3. Ułomności:
Jest zwykłym człowiekiem, żadnych konkretnych słabości ponad to nie ma.
V. Magia:
1. Moc: Uzdrawianie.
2. Rodzaje magii:
- biała magia, wyspecjalizowana głównie lecznicza;
- bariery ochronne;
- magia żywiołów, ale jest to raczej ich kontrola - jego zdolności pozwalają mu stworzyć np. mały płomień, ale nie firewalla. Za to jeśli w pobliżu są źródła danego żywiołu, to może nad nimi zapanować;
3. Strategie użycia magii:
Wsparcie. Leczenie.
VI. Ataki:
1. Style walki:
Atis raczej nie walczy. Jeśli zostanie zmuszony, posłuży się tym, co ma w pobliżu. Postara się przede wszystkim bronić, ale jeśli nie będzie innego wyjścia to jest w stanie zabić.
VII. Ekwipunek:
1. Posiadane przedmioty:
Duża sakwa podróżna z różnymi składnikami, które uważa za potrzebne w podróży.
2. Broń:
Długi sztylet ukryty w rękawie i
scimitar przywieszony do pasa. Oba są wykonane z atlantydzkiej stali, ale poza zwiększoną wytrzymałością i ostrością nie mają innych właściwości.
VIII. Inne
- Xellas twierdzi, że Atis jest jej sumieniem – tak, liczy się z jego zdaniem.
- Atis ma moc uzdrawiania. Aby korzystać z innych czarów musi wypowiadać zaklęcia, bądź korzystać z gestów.
- Nie starzeje się odkąd zamieszkał w Axhen.
XIX. Biografia:
Atis wychowywał się na Atlantydzie. Jego ojciec zajmował się tworzeniem przedmiotów na zlecenie świątyni, a matka była uzdrowicielką. Jako dziecko bardzo lubił pomagać tacie przy pracy, dzięki czemu nauczył się fachu. Kiedy podrósł okazało się, że przejawia talenty uzdrowicielskie więc, został przyjęty do świątyni na nauki kapłańskie. W wolnych chwilach ciągle rozwijał swoje hobby i pomagał tacie przy pracy.
Zna Xellas z dzieciństwa, pamięta ją jako małą dziewczynkę i czasem tak traktuje – był ‘starszy’. Kiedy tylko skończył nauki kapłańskie opuścił Atlantydę, by odnaleźć przyjaciółkę. Znalazł ją dość szybko, bo w przeciwieństwie do Xellas nie szedł na czuja. Rozumiał dokładnie działanie wymiarów i umiał ją wyśledzić.
Na stałe mieszka w Axhen, jednak dość często podróżuje, by naprawiać świat, lub po prostu po składniki. W zamku zajmuje się m in. naprawą broni wampirzycy i eksperymentami nad ulepszeniem ich.