Page 1 of 11
Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Thu Aug 29, 2013 6:04 am
by Seymour
Mimo, że Ragnarok 2 niewiele ma wspólnego ze swoim poprzednikiem i bardziej mechaniką przypomina popularną produkcję spod marki Blizzard, tak tytuł osoby odpowiedzialnej za pierwszą część gry Gravity, znany dotychczas jako Project R1, doczekał się oficjalnej nazwy. Tree of Savior ukazany jest w klasycznym, izometrycznym stylu z ręcznie rysowanymi postaciami 2D poruszającymi się po trójwymiarowym świecie. Z tego co udało mi się wyczytać to gra ma kłaść nacisk przede wszystkim na interakcję pomiędzy graczami oraz tzw. gaming experience. Niestety to wszystko, co na chwile obecną wiadomo na jej temat. Mimo wszystko sądzę, że warto zainteresować się tym tytułem ponieważ Tree of Savior prezentuje się obiecująco i tworzy ją zespół developerski, który stara się stworzyć duchowego spadkobiercę RO1. Liczę na to, że gra spełni oczekiwania i doczekamy się nieoficjalnego sequelu.
Zamknięta beta ma rozpocząć się pod koniec tego roku.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Fri Sep 06, 2013 4:13 pm
by Caerth
Ślinię się. Sprite'y wyglądają seksownie.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Mon Sep 09, 2013 3:38 pm
by Seymour
http://www.youtube.com/watch?v=gusRAlUWp_U
Prezentacja gry na konferencji z 2011 roku.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Fri Nov 15, 2013 12:53 pm
by Seymour
Pojawił się gameplay trailer!
https://www.youtube.com/watch?v=XXBuPMfG5y4
http://steparu.com/previews/mmo-rpg-pre ... t-schedule
http://i.imgur.com/kFRVfK7.jpg
Poniżej informacje a'la wieści niepewnej treści.
- Do wyboru ponad 80 dostępnych klas postaci, niektóre ze ścieżek rozwoju można będzie odblokować odkrywając sekrety lub poprzez zdobycie hard achievementów.
- 200 typów bossów. Niektórzy będący częścią instancji, pozostali jako world bossowie.
- Rozwoju postaci dokonuje się poprzez zwiększanie statystyk w sposób w jaki miało to miejsce w RO1.
- Wypełnianie questów nie będzie obowiązkowe przy zdobywaniu levelu postaci.
- low-level oraz high-level raid content.
- Instancje będą posiadały matchmaking system.
- Możliwość tworzenia chatrooms. Gra będzie również posiadać dziennik w którym zapisywane będą osiągnięcia gracza.
- Focus group test ma odbyć się w lutym 2014.
Gra zapowiada się naprawdę dobrze. Liczę na to, że SoundTeMP zostanie zatrudniony do skomponowania muzyki lub przynajmniej team odpowiedzialny za grę postara się aby utwory brzmiały podobnie.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Fri Nov 15, 2013 4:20 pm
by Crow
Wow, ten trailer! Budzą się sentymenty nie tylko z RO.
80 klas brzmi jak bardzo duże wyzwanie, zwłaszcza jeśli każda będzie miała dodatkowo drzewko talentów do wyboru...
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Sat Nov 16, 2013 10:09 am
by Caerth
Się ślinimy. Wizualnie.
Mechanicznie się wstrzymam do momentu wygrindowania przynajmniej pierwsze zmiany klasy.
Zdecydowanie do want.
Edit: mechanika zawiera skok. Ołsom ^__^
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Sat Nov 16, 2013 2:32 pm
by Seymour
Na chwilę obecną odnoszę wrażenie, że developerzy tej gry kładą nacisk na eksplorację świata i sama rozgrywka stara się odbiec od utartego schematu wirtualnego lunaparku ze strzałką, która wskazuje gdzie iść by zwiedzić kolejną atrakcję. Liczę na to, że tego typu model gry rzeczywiście zostanie zachowany, jak i decyzje podejmowane przy ładowaniu kolejnych punktów w statystyki będą miały duży wpływ na to w jaki sposób rozwiniemy naszą postać.
Crow wrote:80 klas brzmi jak bardzo duże wyzwanie, zwłaszcza jeśli każda będzie miała dodatkowo drzewko talentów do wyboru...
Trochę sceptycznie podchodzę do tej informacji. W to na pewno wliczane są kolejne etapy rozwoju danej klasy oraz alternatywne profesje, ale aż 80 to lekki overkill. W jaki sposób oni chcą to wszystko zbalansować?
Caerth wrote:Edit: mechanika zawiera skok. Ołsom ^__^
W tym filmiku szczególnie podobał mi się moment, gdzie postacie musiały unikać promieni energii kierowanych przez bossa przeskakując nad nimi. Grałem w parę tytułów mmorpg ale nie zdarzyło się jeszcze aby gra wymagała ode mnie czegoś takiego.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Sun Nov 17, 2013 10:20 am
by Crow
Seymour wrote:
W tym filmiku szczególnie podobał mi się moment, gdzie postacie musiały unikać promieni energii kierowanych przez bossa przeskakując nad nimi. Grałem w parę tytułów mmorpg ale nie zdarzyło się jeszcze aby gra wymagała ode mnie czegoś takiego.
Przy całej nienawiści kierowanej do tego tytułu w WoWie była masa ciekawych mechanik wymuszających konkretny ruch postaci. Też mi bardzo się to podoba, choć wprowadza problemy z lagami, zwłaszcza jeśli serwer 'international' będzie w Stanach.
Swoją drogą, wiadomo jaki model sprzedaży planują twórcy? No i mam nadzieję, że w ogóle jest planowana dystrybucja anglojęzyczna?
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Mon Nov 18, 2013 1:37 pm
by Seymour
Crow wrote:Swoją drogą, wiadomo jaki model sprzedaży planują twórcy? No i mam nadzieję, że w ogóle jest planowana dystrybucja anglojęzyczna?
Na razie nic więcej nie wiadomo. Po necie krąży petycja mająca na celu pokazać, że gracze spoza Korei są zainteresowani Tree of Savior i zwiększyć jakiekolwiek szanse na tłumaczenie i wydanie tej gry w Ameryce lub Europie. Twórca RO, Hakkyu Kim, napisał ostatnio na twitterze, że nie spodziewał się tak pozytywnego odzewu odnośnie trailera i uważam, że spora w tym zasługa osób z zachodu. Myślę, że jeżeli tytuł wygeneruje odpowiedni hype to zrobią coś w tym kierunku.
https://www.change.org/petitions/imc-ga ... audience-2
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Mon Nov 18, 2013 7:17 pm
by Crow
200 podpisów pod petycją nie brzmi zbyt zachęcająco...