Project R1 [Tree of Savior]

Dyskusje o grach i prowadzone sesje gier PBF

Moderator: Crow

User avatar
Satsuki
Posts: 1878
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:06 pm
Location: Aaxen

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Satsuki »

po moim glosie 197 ._.
Avatar stworzony przez tego uzdolnionego Pana.
User avatar
Caerth
Posts: 513
Joined: Sun Feb 22, 2009 9:44 pm
Location: Above

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Caerth »

We will fight. A jeśli nie, to będziemy grali z plugawym alfabetem na ekranie.

tak jakby to miałby być pierwszy raz >]
My soul is still the same
But it has many names
User avatar
Maczer
Posts: 523
Joined: Wed Jan 07, 2009 4:51 am

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Maczer »

Moje obawy budzi trochę kontrola postaci. Z trailera, jak i obecności skoku, wnioskuję, że będziemy poruszać się "wsad"em albo strzałkami - czyli system namierzania będzie toporny, a być może nawet pozbawiony "attack ground"-a
System lootowania też najwyraźniej będzie przerobiony. Mała szkoda ale wydaje mi się, że leżące na ziemi itemki dawały grze dodatkową gamę barw. (Tropienie ludzi w dunach po szczątkach, mobowanie looterów śmieciami, gonienie poringów, które zakosiły Ci kartę, którą farmisz od kilku dni)
Niemniej sandboxowy charakter gry jest bardzo przekonywujący także z dużą nadzieją patrzę w przyszłość Tree of Savior.
Dalej sie uciec chyba nie dalo. Ale to i tak nie pomoglo =]
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by korm »

>Moje obawy budzi trochę kontrola postaci. Z trailera, jak i obecności skoku, wnioskuję, że będziemy poruszać się "wsad"em albo strzałkami - czyli system namierzania będzie toporny, a być może nawet pozbawiony "attack ground"-a


W monster huntardzie i starym conanie dzialalo to awsm (do tego stopnia, ze zalowalem nieobecnosci tego systemu w wiekszej ilosci gier)
give her the dick
User avatar
Seymour
Posts: 25
Joined: Wed Aug 28, 2013 8:45 pm
Location: White Purgatory

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Seymour »

http://www.steparu.com/previews/mmo-rpg ... ne-preview

Garść informacji oraz obrazków zebranych z różnych źródeł. Trochę szerzej opisane są niektóre elementy gry.
Image
User avatar
Crow
Posts: 2585
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Crow »

Ciekawe, czy system auto-party będzie można wykorzystać do leechowania randomów :D
User avatar
Seymour
Posts: 25
Joined: Wed Aug 28, 2013 8:45 pm
Location: White Purgatory

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Seymour »

Zapowiedziano wersję international Tree of Savior po Focus Group Test, który powinien odbyć się w tym miesiącu.

http://steparu.com/news/closed-beta/151 ... st-version
Image
User avatar
Crow
Posts: 2585
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Crow »

Image

Any news ?
User avatar
Satsuki
Posts: 1878
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:06 pm
Location: Aaxen

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Satsuki »

sprity sa super
Avatar stworzony przez tego uzdolnionego Pana.
User avatar
Maczer
Posts: 523
Joined: Wed Jan 07, 2009 4:51 am

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Maczer »

Też strasznie mi się podobają, choć straciły chyba trochę koloru? Może kwestia przyzwyczajenia ale wydaje mi się, że bardziej charakterystyczne, w sensie rozpoznawalności, były
Dalej sie uciec chyba nie dalo. Ale to i tak nie pomoglo =]
Post Reply