Project R1 [Tree of Savior]
Moderator: Crow
Re: Project R1 [Tree of Savior]
po moim glosie 197 ._.
Avatar stworzony przez tego uzdolnionego Pana.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
We will fight. A jeśli nie, to będziemy grali z plugawym alfabetem na ekranie.
tak jakby to miałby być pierwszy raz >]
tak jakby to miałby być pierwszy raz >]
My soul is still the same
But it has many names
But it has many names
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Moje obawy budzi trochę kontrola postaci. Z trailera, jak i obecności skoku, wnioskuję, że będziemy poruszać się "wsad"em albo strzałkami - czyli system namierzania będzie toporny, a być może nawet pozbawiony "attack ground"-a
System lootowania też najwyraźniej będzie przerobiony. Mała szkoda ale wydaje mi się, że leżące na ziemi itemki dawały grze dodatkową gamę barw. (Tropienie ludzi w dunach po szczątkach, mobowanie looterów śmieciami, gonienie poringów, które zakosiły Ci kartę, którą farmisz od kilku dni)
Niemniej sandboxowy charakter gry jest bardzo przekonywujący także z dużą nadzieją patrzę w przyszłość Tree of Savior.
System lootowania też najwyraźniej będzie przerobiony. Mała szkoda ale wydaje mi się, że leżące na ziemi itemki dawały grze dodatkową gamę barw. (Tropienie ludzi w dunach po szczątkach, mobowanie looterów śmieciami, gonienie poringów, które zakosiły Ci kartę, którą farmisz od kilku dni)
Niemniej sandboxowy charakter gry jest bardzo przekonywujący także z dużą nadzieją patrzę w przyszłość Tree of Savior.
Dalej sie uciec chyba nie dalo. Ale to i tak nie pomoglo =]
Re: Project R1 [Tree of Savior]
>Moje obawy budzi trochę kontrola postaci. Z trailera, jak i obecności skoku, wnioskuję, że będziemy poruszać się "wsad"em albo strzałkami - czyli system namierzania będzie toporny, a być może nawet pozbawiony "attack ground"-a
W monster huntardzie i starym conanie dzialalo to awsm (do tego stopnia, ze zalowalem nieobecnosci tego systemu w wiekszej ilosci gier)
W monster huntardzie i starym conanie dzialalo to awsm (do tego stopnia, ze zalowalem nieobecnosci tego systemu w wiekszej ilosci gier)
give her the dick
Re: Project R1 [Tree of Savior]
http://www.steparu.com/previews/mmo-rpg ... ne-preview
Garść informacji oraz obrazków zebranych z różnych źródeł. Trochę szerzej opisane są niektóre elementy gry.
Garść informacji oraz obrazków zebranych z różnych źródeł. Trochę szerzej opisane są niektóre elementy gry.

Re: Project R1 [Tree of Savior]
Ciekawe, czy system auto-party będzie można wykorzystać do leechowania randomów :D
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Zapowiedziano wersję international Tree of Savior po Focus Group Test, który powinien odbyć się w tym miesiącu.
http://steparu.com/news/closed-beta/151 ... st-version
http://steparu.com/news/closed-beta/151 ... st-version

Re: Project R1 [Tree of Savior]
Też strasznie mi się podobają, choć straciły chyba trochę koloru? Może kwestia przyzwyczajenia ale wydaje mi się, że bardziej charakterystyczne, w sensie rozpoznawalności, były
Dalej sie uciec chyba nie dalo. Ale to i tak nie pomoglo =]